Szukaj na tym blogu

piątek, 25 września 2020

Wyzwanie 3 - Sukienka

 We wrześniu Kasia zaproponowała podróż do kobiecej szafy. Tematem 3 Wyzwania w  zabawie Między nami Kobietami jest sukienka.

Wyhaftowałam sukienkę na manekinie i nie mogłam się zdecydować co dalej, jak ją zagospodarować. W pierwszym wyzwaniu zrobiłam wisior, w drugim zawieszkę, a w trzecim postawiłam na recykling pudełka po margarynie. 


Haft nakleiłam na wieczko pudełka, które dodatkowo ozdobiłam perełkami i sznurkiem.
Boki obkleiłam czerwoną wstążką.

W pudełeczku będę przechowywała koraliki do biżuterii.



6 komentarzy:

  1. Kocham takie recyklinki, powiem Ci że w życiu bym nie wpadła by wykorzystać pudełko po margarynie...ciekawy pomysł i to chyba najładniejsze takie pudełko jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super klieculka i świetny pomysł na zagospodarowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł, haft też ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię takie recyklingowe prace. Pudełeczko wyszło ekstra a hafcik jest rewelacyjny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny pomysł na wykorzystanie pudełka :)
    Hafcik uroczy!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...