Szukaj na tym blogu

piątek, 11 września 2020

Herbaciana róża

  Ania we wrześniu podała nam takie wytyczne: róża, pomarańczowy i sznurek.

Wiedziałam, że muszę znaleźć herbacianą różę i taką właśnie wyhaftowałam.

Karteczka wyszła mi niesamowicie pomarańczowa. Haft, tło, papierowe różyczki i sznurek, wszystko w kolorze oranż.

W hafcie sama dobierałam kolory mulin, wykorzystując to co mam w pudełkach, więc karteczkę zgłaszam też do zabawy Wymiatamy resztki 

oraz do zabawy w Klubie Twórczych Mam, gdzie Wrześniowe Wyzwanie Cykliczne brzmi "Na bursztynowym szlaku''



11 komentarzy:

  1. Róża jak i cała kartka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna karteczka, roza jak zywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt, spełniłaś wytyczne na medal!:) Piękna ta róża, świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co.. jak wymyślałam te wytyczne to chyba o takie właśnie zestawieni mi chodziło. Dużo pomarańczu i herbaciane róże. No zakochałam się w tym hafcie i w tej kartce Jest wprost doskonała!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna kartka!
    Cała kompozycja, kolory i ten cudowny hafcik sprawiły,
    że kartka jest zachwycająca. Bardzo mi się podoba:)
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu KTM:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafcik ogromnie mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haftowane różyczki są cudowne i cała kompozycja karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘKNIE wyszło :) dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kartka i prześliczny haft:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duż osób miało problem z pomarańczem i różami, a Twoja kartka wyszła przepięknie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...