Szukaj na tym blogu

niedziela, 19 czerwca 2011

Pudełko z Pasterką i moje drugie Candy

Moim ostatnim hafcikiem była pasterka. Zastanawiałam się do czego wykorzystać ten delikatny, typowo kobiecy wzorek. W zeszłym tygodniu zrobiłam pudełko. Opierając się na kursie u Zapach Jaśminu wykleiłam pudełko po słodyczach materiałem i na wieczku umieściłam moją pasterkę. Oto co powstało:
A teraz niespodzianka, przeznaczam to pudełko na moje drugie Candy. Chętnych zapraszam, zapisujcie się. Zasady jak zawsze. Należy pozostawić komentarz pod tym postem, a na pasku bocznym swojego bloga umieścić podlinkowane pierwsze zdjęcie pudełka i datę .  Candy potrwa od dziś do 30 lipca. Na pewno coś jeszcze dołożę do środka szkatułki.
Zapraszam również chętnych do grona obserwatorów. Jeszcze raz zapraszam i życzę powodzenia. 

112 komentarzy:

  1. Widzę, że ja pierwsza :) od początku hafcik bardzo mi się podobał a pudełeczko jest cudowne, więc z chęcią się zapiszę na candy. Już się nie mogę doczekać 31 lipca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No,świetne pudełeczko!!! Pastereczka piękna, więc się ustawiam! mam nadzieję ,ze sie nie pogubię , bo ostatnio ustawiłam się już w kilku kolejkach, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też staję w kolejce, pudełeczko jest śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham pudełeczka a najbardziej takie fajne jak Twoje, tylko, że nie mam szczęścia w losowaniach. Mimo to staję w kolejce i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączę do kolejki i żałuję, że sama nie potrafię haftować. Pudełko jest śliczne i mam nadzieję, że trafi do mnie: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje hafciki,a pudełeczko jest piękne,na candy zapisuję się z wielką przyjemnością
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko i hafcik prześliczne zapisuję sie oczywiście.
    http://zmierzchluny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne pudełeczko...zapisuję się i czekam grzecznie w kolejce...może się uda i wygram...:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś sporo haftowałam i mam słabość do takich śliczności, więc ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafcik prześliczny, więc cudnie zdobi pudełeczko ! Zapisuję się zatem w kolejkę po to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna pastereczka i świetny pomysł na wykorzystanie haftu. Spróbuję szczęścia.
    Pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłby to miły prezent na moje urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No mnie tutaj nie może zabraknąć ;o) Cudny pomysł i wykonanie ;o) Trzymam kciuki za siebie ;o) hi hi ;o) Buziaki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne pudełeczko, świetnie wykorzystałaś haft, oczywiście tez się zapisuję, kto by nie chciał mieć takiego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna pastereczka :) A więc się zgłaszam :)

    Zapraszam też na moje Candy:

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pudełeczko, w sam raz na przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja się zapisuję:)Oraz zapraszam na moje Candy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. NO PRZEPIEKNA TA PASTERKA..STOJĘ W KOLEJECZCE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. zapisuję się :) ale się namęczyłam żeby znaleźć opcję wstawiania zdjęcia na bocznym pasku :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealna pastereczka na idealnym miejscu; świetnie Ci to wyszło :)Z miła chę cią wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też się zapisuję :) Uwielbiam wszelkiego rodzaju pudła i pudełeczka. Mam masę guziczków i innych przydasi krawieckich, których nie mam gdzie schować... Przydałoby się...

    OdpowiedzUsuń
  23. Misterna pastereczka, cudna, zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna szkatulka! Z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce i do siebie zapraszam na Candy.
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce :) Z miłą chęcią dołączyłam do grona obserwatorów ;) Zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudne pudełko, a ja uwielbiam pudełeczka na drobne przydasie, pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiekne pudeleczko, oj chetnie staje w kolejce, co ja pisze, bardzo chetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za odwiedziny u mnie i z chęcią ustawiam się w kolejkę w twoim candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ cudo! Zapisuję się :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pudełko!! Staję w kolejce!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście zapisuję się:). Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja też się ustawię:)
    Przecudne pudełeczko:)
    A candy kończy się w dzień moich urodzin... to może akurat mi przypadnie:)
    Dziękuję za odwiedziny:)
    www.millu-pospokojnosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chętnie się zapisuję, bo pudełeczko śliczne ^ ^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pudełko idealne na robótkowe skarby. Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie
    Dorfi
    http://robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pudełeczko jest cudne - jak tu się nie zapisać? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Staję posłusznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Supciowe, staje w kolejce.

    Czy mogę prosić Cię o schemacik na amiczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. cudne pudelko z pasterka, ustawiam sie w kolejce!
    zapraszam na swoje candy!

    OdpowiedzUsuń
  39. Pudełeczko jak marzenie! Pewnie, ze i ja chciałabym je mieć, więc się ustawiam w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  40. http://iakoma.blogspot.com/
    С удовольствием встаю в очередь

    OdpowiedzUsuń
  41. Я тоже встаю в очередь за вашей чудесной коробочкой!!! http://xolva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. wonderful!! want to participate too. http://portyera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. zakochałam się w tym pudełku a raczej hafcie i bardzo chętnie staję w kolejce pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. na takie piękności i ja chętna jestem :)))
    http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Któż wie czy losujące łapki nie wyciągną znowu mnie???
    Chcę się dowiedzieć więc z ogromną przyjemnością się ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne! zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie może i mnie tu zabraknąć...taki "cukieras- cud, miód, truskawka na torcie"

    OdpowiedzUsuń
  48. Wg zasad zgłoszenia do wymianki tylko drogą mailową.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Oczywiście staję w kolejeczce po tak fantastyczny cukieras :)

    OdpowiedzUsuń
  50. piękne pudełko:) jeszcze nie mam nic z haftem, może się uda:) oczywiście zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się!
    Notka o candy pod adresem: http://wanda.pinger.pl/m/6880994/candy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ostatnio mam zly okres w zyciu wiec moze chociaz w candy los sie do mnie usmiechnie
    http://mamuska73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie ci wyszło! Zgłaszam się więc również do udziału w candy i z niecierpliwością czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się !
    http://lucy98.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  55. Pudełeczko jest prześliczne, wymarzony schowek na krawieckie skarby. Zgłaszam się do zabawy ;)

    Link do candy umieściłam na moim torebkowym blogu www.katta.blox.pl

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. a ja tez sie zapisze choc tak niesmialo tu zagladam zeby w dziob niedostac.

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się do zabawy:)Hafcik jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  58. Majowababciu biorę wszystkich na świadków, że na nikogo się nie gniewam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękne pudełeczko i haft na nim.
    Zapisuję się.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Szczerze mówiąc z wszelkim szyciem, szydełkowaniem i wyszywaniem jestem mocno na bakier, ale pudełeczko jest śliczne więc się wpisuję

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładnie. Chcę uczestniczyć w rozgrywce. http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Wspaniałe candy, ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękna praca. Podziwiam cierpliwość i efekt końcowy. Ustawiam się w kolejce.
    Agnieszka z Odstresowni
    http://odstresownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. oczywiście ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Tę samą pasterkę wyszyłam jako jedną z moich pierwszych prac:) Mam ogromny sentyment do tego wzorku:) Nie mogę się przecież nie zapisać na to candy;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Powstała prawdziwa perełka - cudeńko prześliczne! Ustawiam się w kolejce i liczę na uśmiech szczęścia w losowaniu :) Serdeczności posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. O bardzo chętnie, już od dłuższego czasu podziwiam to pudełeczko, ale z niewyjaśnionych przyczyn jeszcze się nie zapisałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczne pudełeczko:) ja również ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  69. przepiękne pudełko chciałabym takie mieć

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczne pudełko;) Zapraszam do siebie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Takie pudełeczko na przydasie by mi się przydało:) staję i ja w kolejce:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  72. sliczne pudełeczko, chętnie dołaczam do zabawy! info w pasku bocznym na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Prawdziwe cudowne puzderko, mmmmmmmmmm. Chciałabym wylosować:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Pudelko super. Chetnie bym tam wlozyla moje przydasie. Sprobuje zatem szczescia.

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczna ta pastereczka a serweta pod nią to ho, ho! Zapisuje się na Candy, Dana.

    OdpowiedzUsuń
  76. Słodkie candy ,więc stanę w kolejce a noż, widelec.... mi się uda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Dopisuję się do kolejki z nadzieją na wygraną :)
    Magda
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. I ja się z chęcią ustawię w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  79. Dziękuję za udział w moim candy, i chętnie staję w kolejce :)) piękne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  80. Szkatułka wyszła cudnie :).

    I ja chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się ;]
    kornelia963@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Ojjjj jakie śliczne :) Chętnie stanę do zabawy, żeby je przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  84. poprzedni komentarz się nie dodał więc jeszcze raz piszę:)
    małe są szanse na moją wygraną, ale próbuję z nadzieją:)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  85. Jest przepiękne! może trafi właśnie do mnie?

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękna, gratuluje pomysłu - ja w hafcie nie jestem zbytnio dobra ale jak skończę robić złomka to na pewno też się pochwalę, póki co może się szczęście do mnie uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się ! :)
    kate7@buziaczek.pl

    info o konkursie wraz ze zdjeciem oraz polecany blog znajdziesz na www.zycie-kate.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Po taki rarytas i ja się ustawiam.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  89. to jeszcze raz, bo komentarz mi zniknał.:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się :)
    Dzięki za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Zapraszam po wyróżnienie do mnie jak wrócisz na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne pudełeczko

    Zapraszam też na mojego bloga http://silvanis-mojeprace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. wow! amazing candy!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  94. jestem setna :D
    mogę wziąć udział....? :D

    OdpowiedzUsuń
  95. Woo! Piękne! To ja też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Śliczne pudełeczko ustawiam się w kolejce :-) banerek na http://kwiatynatury.blogspot.com/ zapraszam również do siebie na candy .
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  97. Hi dear! Your work is absolutely lovely! So beautiful handmades! And this box with this marvelous embroidery is so delicate! Loved! I've posted your sweet candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Spreading your sweet news there. Thanks so much for this lovely chance! God bless! :D Mahrian

    OdpowiedzUsuń
  98. oJ, I JA STAJĘ W KOLEJECZCE :)
    PIEKNOŚCI.

    OdpowiedzUsuń
  99. zgłaszam się:)
    śliczne pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Zdjęcia w pasek boczny wkleić nie umiem, zamieściłam je więc pod ostatnim postem... Zapisuję się na pudełeczko :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  101. śliczne cukierasy!! oczywiście ustawiam się w kolejce :D

    no i życzę powodzenia w losowaniu mojego candy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Zdążyłam! Ale fajnie! troszkę może nie wypada tak na ostatnią chwilę.....
    ale takie śliczne to pudełeczko :))))

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się
    Pozdrawiam AGA
    aga-20@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Jeśli można to ja też się zapiszę na ostatnią chwilę:) Pudełeczko jest oryginalne i piękne!:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...