Szukaj na tym blogu

środa, 30 marca 2011

Moje Candy




Chciałabym zaprosić na moje pierwsze Candy. 
Prowadzę blog od niedawna. Zastanawiałam się z jakiej okazji go ogłosić, ale zbliżają się święta, w maju są
moje urodziny i imieniny, więc może dlatego.
Zawartość pudełka pozostanie na razie  tajemnicą. Będzie mój hafcik, słodycze, pisanka patchworkowa i różne drobiazgi.
Przygotowałam 2 zestawy. Jeden dla osoby wylosowanej z grona tych, którzy odgadną co przedstawia haft.
Drugi dla osoby wylosowanej z pozostałych uczestników zabawy.
Zasady zapewne wszyscy znają, ale przypomnę:
-Proszę pozostawić komentarz pod tym postem i spróbować odgadnąć co to jest?
Oczywiście to tylko początek haftu. Cała praca bardzo podobała się moim domownikom.

-Umieścić informację o candy na swoim blogu w postaci podlinkowanego zdjęcia
-Osoby nie posiadające bloga również zapraszam , ale muszą pozostawić swojego maila pod komentarzem
Zabawa trwa od dziś do 24kwietnia.  Losowanie 25kwietnia.
Serdecznie zapraszam i życzę powodzenia.

30 komentarzy:

  1. To ja pierwsza ustawiam się w kolejce! Ale sie udało ;)
    Dziękuję przy okazji za udział w moim CANDY - po południu losowanie ;) Ale emocje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to jestem cienka w takie odgadywanie,może to będzie hafcik wielkanocny,więc rzucam słowo:kurczak:) z przyjemnością wezmę udział w zabawie:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja także chętnie się zapiszę ;o) strzelam że to kaczka albo jakiś dziobak ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stwiam na kwiatka ale to strzał...
    oczywiście się zapisuję...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na moje oko...ja ślimaka widzę... Oczywiście staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam bladego pojęcia co to może być! Ale z pewnością związane jest z Wielkanocą. Chętnie przygarnę pisankę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie to wygląda na czajniczek-taki do parzenia herbaty:D

    I z chęcią zapisuję się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe a u mnie tez candy do 24:) zapraszam serdecznie i oczywiście dopisuję się do listy i pozdrawiam z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wygląda to jak ślimak taki tęczowy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się ustawiam w kolejce... A hafcik kojarzy mi się z koszyczkiem z kwiatami.... Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Męża wczoraj zawołałam i pytam: ,,co widzisz ?''
    On mi na to: ,, no jak to co - ślimak z grzybem ''

    Oczywiście staję w kolejce :)
    Pozdrwiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też sie zapiszę:) Dla nie wiem dlaczego, jest to konik i na nim coś jest, ale wiem , że się mylę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja bardzo chętnie! Aniołek?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za udział w mojej rozdawajce:)
    Na Twoje candy chętnie się dopiszę
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się na candy :) Stawiam na ślimaka, tylko z tym mi się to kojarzy. Choć z jednej strony jeden element przypomina mi trąbę, no ale trudno. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuje sie. Z tego wzgledu, ze praca podobala sie calej rodzinie to ja stawiam na haft wykonany ze zdjecia rodzinnego. Chodzi mi o te hafty, ktore mozna wykonac uzywajac programu komputerowego do konwertowania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuje sie i stawiam na kaczuszke:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się oczywiście. Wzór kojarzy mi się z czajniczkiem .....Zgadłam?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez jestem chetna , strzelam: moze to koszyczek wielkanocny?
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm wytężyłam moją wyobraźnię ;-) i widzę ... grzybka hmmm a do kolejki grzecznie się ustawiam .
    pozdrawiam wiosennie i zapraszam na moje candy na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na hafciku jest chyba czajnik
    Dopisz mnie proszę do listy na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie to haft przedstawia ślimaka :)
    zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmmm ja stawiam na aniołka :)
    Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam
    http://pasjetworzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też widzę tutaj aniołka :). Takie było moje pierwsze skojarzenie.

    Na candy chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmmm... słonik?? :) W każdym razie ustawiam się !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. bunny?
    ingenious candy, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. za pierwszym podejściem koszyczek...
    za drugim koń. jednak koń.

    mogę dołączyć do zabawy...?

    OdpowiedzUsuń
  29. hmmm... a ja tam widzę chłopczyka/dziecko :D


    Bloga nie mam, ale zostawię link pod jednym z dzisiejszych zdjęć na www.photoblog.pl/bizutki
    Mój mail: kajojcia82@o2.pl

    Pozdrawiam Świątecznie
    Karolcia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...