Szukaj na tym blogu

wtorek, 17 października 2023

Przybornik do szycia

Jakiś czas temu Synowa zamówiła przybornik do szycia. Lubię ozdabiać pudełka haftem, więc powstał taki.


Na wieczku umieściłam haft z kobietą, szpulkami, nożyczkami i różą.


Kupiłam ozdobne nożyczki i uszyłam z perełek etui.


W przyborniku oprócz nożyczek znalazły się jeszcze nici, szpilki, igły, etui na igły, agrafki, obcinacz, miarka krawiecka i biscornu.

Zgłaszam pudełeczko do zabawy u Splocika Małe dekoracje i do Link Party u Reni.




21 komentarzy:

  1. Jakie to eleganckie i jeszcze wypełnione, wszystko to co potrzeba.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobione pudełeczko, a etui na nożyczki, to wisienka na torcie. Podziwiam, pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, dekoracyjny przybornik. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu października.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam hafcik jest super choć wg mnie bardzo pracochłonny. A takie pudełko na przybory krawieckie zawsze się przydaje Super to zrobiłaś Wszystko, mam nadzieję że synowej się spodobało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne to mało powiedziane. Pudełeczko jest zachwycające i haft i etui na nożyczki przepiękny ! Będzie służył pomocą i wywoływał uśmiech na twarzy. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny i pomysłowy przybornik. Na pewno synowa będzie zachwycony:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe cacuszko, Mariolciu. Jesteś wspaniałą Teściową.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały haft. Wygląda naprawdę rewelacyjnie i na pewno zachęca do sięgnięcia po igłę i nitkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudeńko powstało. Ślicznie ozdobiłaś przybornik.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały przybornik wykonałaś. Piękne rzeczy w nim umieściłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku ale pracy to włożyłaś... haftowałam bardzo pracochłonny ale jakże elegancki, a opakowanie na nożyczki rewelka.... fajnie mieć taką teściową 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Krásna práca, zaujímavá krabička :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest 😊 wiesz, że ją kocham takie drobiazgi. A etui na nożyczki jedyne w swoim rodzaju 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda rzecz z osobna pięknie wykonana . Pudełko z haftem śliczne. Zachwycam się etui na nożyczki..no cudne jest :)
    I super zestaw prezentowy powstał ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełeczko prześliczne, zwłaszcza ten hafcik, ale etui na nożyczki mnie zachwyciło, czapki z głów, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...