Szukaj na tym blogu

środa, 23 września 2020

Kolory jesieni

Dzisiaj piękna jesienna pogoda i u mnie jesienny hafcik. 

           Kolejne już #15 wyzwanie hafciarskie u Uli to Kolorowa jesień.


Okres grzybobrania, więc będzie dużo suszonych grzybków, które gdzieś trzeba przechować. Mój jesienny hafcik ozdobił słoik po kawie w którym będą teraz grzyby.

Sponsorem wyzwania jest Ula, a nagrodą bon o wartości 50zł do wybranego przez zwycięzcę sklepu Needle&Art lub Pasmanteria Haftix lub Igiełka MB.

Moją wiewióreczkę z grzybkiem zgłaszam również do zabawy u Splocika "Rekodzieło i przysłowia" wybierając przysłowie

1. Chodzi wrzesień po rosie, zbiera grzyby we wrzosie.


Hafcik zgłaszam również do zabawy Dary jesieni we wrześniowej zabawie w Świrach rękodzieła.





16 komentarzy:

  1. Piękny haft a słoik dostał nowe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urocza wiewióreczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest ta wiewióreczka i pięknie zdobi słoik.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie mnie zamurowało. Ten hafcik jest cudowny a umieszczenie go na słoiku jest doskonałym pomysłem. Powodzenia we wszystkich zabawach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiewióreczka jest przeurocza. :)
    Grzyby w tak ozdobionym słoiku będą się dobrze "chować". :)
    Świetnie zinterpretowałaś przysłowie. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny hafcik.Idelanie jesienna ozdoba na sloiczku.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna wiewiórka i wspaniały pomysł na wykorzystanie haftu :). Dziękuje bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia we wszystkich zabawach :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z przyozdobieniem słoika haftem. Recykling w modzie. Śliczna ta wiewiórka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza wiewióreczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna wiewióreczka, fajny pomysł ze słoiczkiem, bardzo lubię recygkling :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny haft. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wiewióreczka. Podoba mi się ten hafcik i ozdoba słoiczka.Dziękuję za udział w wyzwaniu Świry Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodka wiewiórka.Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Hafty Uli

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna wiewióreczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...