Szukaj na tym blogu

piątek, 11 listopada 2022

Rękodzieło i przysłowia - listopad

 

W listopadzie Splocik przygotowała nam takie przysłowia:

1. Ubranie musi mieć kołnierz, człowiek - zwierzchnika. 
2. Życie jest igłą - krótkie, lecz ostre.
W poprzednich miesiącach pokazałam sweterek i kamizelkę, które zrobiłam na drutach dla wnusia. Teraz patrząc na powyższe przysłowia wybrałam wyraz kołnierz, bo dowiedzieliśmy się właśnie, że oprócz Wnusia Tymonka i jego braciszka, który urodzi się w grudniu, w przyszłym roku będziemy mieli też wnusię. Skoro dziewczynka to babcia szybko zrobiła kołnierzyk na szydełku.


10 komentarzy:

  1. Śliczny kołnierzyk. :)
    Dawno temu takie szydełkowe kołnierzyki były bardzo modne.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kołnierzyk, kiedyś nosiłam takie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wypracowany kołnierzyk. Kiedyś były modne, ale też może być oryginalnym dodatkiem do np. sukienki lub sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki kołnierzyk :) i te pomponiki - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały, misterny kołnierzyk Kochana!
    Przypomina mi się dzieciństwo...miałam taki kołnierzyk, który mam zakładała mi do odświętnej sukienki.
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kołnierzyki znów wracają do łask. Śliczny prezent dla wnusi :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie mieć taką zdolną Babcię !!! Świetny kołnierzyk wydziergałaś i przy okazji kolejną zabawę zaliczyłaś !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny kołnierzyk! kiedyś tak nieodzowne części garderoby, teraz już prawie zanikły, a szkoda, bo świetnie uzupełniają, nawet najprostszą kreację:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kołnierz wykonany na szydełku. Samych dobrych chwil życzę w nadchodzącym Nowym Roku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...