Szukaj na tym blogu

sobota, 5 listopada 2022

Kalendarz Adwentowy - listopad - kolaż

 

W listopadzie prezentujemy wszystkie motywy i numerki Kalendarza Adwentowego, które tworzyliśmy w zabawie u Splocika przez 2022r.

Ja w tym roku zrobiłam motywy z koralików. Nie byłam pewna czy uda mi się uszyć wszystkie, ale jestem zadowolona z efektu. Były tematy łatwe i trudniejsze, ale dałam radę.
Oto one:

Teraz muszę wszystko połączyć w całość. Plan jest, a czas pokazania na blogu to początek grudnia.

11 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie motywy, ciekawa jestem jak wszystko połączysz w całość.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonałaś wszystkie motywy mimo, iż niektóre były trudne dla tej techniki. :)
    Postawiłaś sobie poprzeczkę bardzo wysoko, ale dałaś radę i możesz być nie tylko zadowolona, ale też dumna z siebie. :)
    Czekam niecierpliwie na gotowy Kalendarz.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. To będzie kalendarz inny, pierwszy raz widzę aby takie małe motywy robic z koralików.Bedzie Cudenko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu koralikowe cudeńka, Mariolciu. Podziwiam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię za te koraliki, jesteś Wielka i Jedyna która się tego podjęła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite są Twoje motywy! Już podziwiam i z niecierpliwością czekam na efekt końcowy!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale i oryginalnie. Zapowiada się bardzo ciekawy wzór kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te wszystkie elementy są przepiękne i robią ogromne wrażenie - brawo ty! Czekam na kalendarz!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałą, ogromną pracę wykonałaś.
    Ciekawa jestem efektu końcowego i mam nadzieję,że
    pokażesz jak wygląda.
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...