Szukaj na tym blogu

czwartek, 3 listopada 2022

Kolorowe biscorniaczki - listopad

 

W tym miesiącu chyba Was zaskoczę tematem i nie będzie on łatwy. Będziemy tworzyć biscornu kuchenne
Wszystko co kojarzy się z kuchnią i jedzeniem. 

Ja wyhaftowałam śliczne dzbanuszki. Niestety nie jestem zadowolona z koloru haftu. Wybrałam cieniowaną mulinę, którą dostałam i chciałam zagospodarować, ale nie wiedziałam, że są tak duże różnice w kolorze. Zaczyna się od ciemnego lila, aż do bardzo jasnego prawie różowego i wydaje mi się, że wyszło jakoś blado.


Z jednej strony powstały dzbanuszki w paski.


Na odwrocie biscornu są dzbanuszki w ażurowy wzór.


Na środku uśmiechnięty guziczek.


Na koniec wszystkie moje biscorniaczki powstałe dotychczas w zabawie.

Zapisy do zabawy i regulamin Tu.
Wszystkie biscorniaczki można obejrzeć:
Galeria lipcowa - Tu
Galeria sierpniowa - Tu
Galeria wrześniowa - Tu
Galeria październikowa - Tu

Zostawiam Wam listopadową żabkę do nakarmienia i życzę miłego haftowania.
Jeśli ostatniego dnia listopada żabka znów się za szybko zamknie to proszę w komentarzu pod tym postem zamieścić link do postu ze swoim biscornu.
Mariola


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

29 komentarzy:

  1. WoW , ale temat .... Wstępnie przejrzałam Pinterest i nic.... Ale się nie poddam :). Twoje jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meniu - dziękuję:) Jeśli mogę podpowiedzieć to widziałam wzorki filiżanek, kawy, słoików z przetworami...

      Usuń
    2. Dzięki :). Właśnie myślałam iść w ten temat :)

      Usuń
  2. Ciekawy temat . Piękne te dzbanuszki:) Ja nie skończyłam poprzedniego,eh... znowu za duży schemat i kombinowałam by zmniejszyć i czas mi gdzieś uciekł...ale skończę i pokażę . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję:) Jak już wyhaftowałaś jesienny to wierzę, że go zszyjesz i będziemy podziwiać. Czekam na link.

      Usuń
  3. Śliczne są te Twoje dzbanuszki :)
    Idę szukać wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie temat nie łatwy, ale poradziłaś sobie z nim wyśmienicie. Fajne te dzbanuszki wyszły. Lubię też cieniowaną mulinę ale fakt nie do wszystkiego się nadaje i nie zawsze wychodzą z niej fajne hafty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję:) Wydaje mi się, że cieniowana mulina sprawdza się w większych wzorach. Przy moich małych dzbanuszkach musiałam kombinować, aby cały dzbanek nie był jednego koloru, aby było widać przejście kolorów :)

      Usuń
  5. No, to faktycznie, niesamowicie zaskoczyłaś, przynajmniej mnie. :)
    Temat ciekawy, takiego nie spodziewałam się.
    Biegnę na poszukiwanie, a może sama coś wykombinuję. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku - czekam z niecierpliwością na Wasze pomysły :)

      Usuń
  6. A mi się ten biscorniaczek bardzo podoba, hafciki są śliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądają te dzbanuszki, Mariolciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję:) Kształt dzbanuszków fajny, tylko ten kolor.

      Usuń
  8. Bardzo fajne te biskorniaczki. I takie kolorowe. Kiedyś sama miałam zamiar sobie zrobić choć jeden, ale zawsze było coś ważniejszego do zrobienia. Super są. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iskierko - dziękuję:) Biscornu wciąga, zrobisz jeden i już chcesz następny, bo wzorów jest mnóstwo:)

      Usuń
  9. Jest śliczny ☺️ a z cieniowana muliną tak właśnie bywa. Jednak według mnie efekt jest super ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio - dziękuję:) Moja cieniowania mulina była z odległych czasów, bez banderoli i przejścia kolorystyczne na długiej odległości.

      Usuń
  10. Według mnie świetnie wyszły, są paskowane dzbanuszki i wyglądają fajnie. Z tego co zauważyłam to różne firmy mają różne cieniowania, a i efekt zależy też od wielkości pola haftu. Tak czy inaczej Twój igielniczek jest super! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko - dziękuję:) Moje dzbanuszkiem są paskowane tylko dlatego, że odcinałam mulinę często, zmieniając długość danego koloru.

      Usuń
  11. Mariolu, te dzbanuszki są śliczne! Cieniowana mulina nie zawsze układa się tak jak byśmy chcieli, ale tu wykombinowałaś świetnie. Temat bardzo ciekawy i taki nieoczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyszedł ten "kuchenny" biscorniaczek - chociaż te dzbanuszki ażurowe faktycznie troszkę blade, ale wzór i wyszycie wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałam cieniowana nitkę ( jakaś no name), ale wychodzi tak jakby było wyszywane, różnymi kolorami. Niedługo post.

    OdpowiedzUsuń
  14. Żabka zamknęła się zbyt szybko :(
    Wklejam link do mojej pracy i pozdrawiam.
    https://wojciacho.blogspot.com/2022/11/kuchenne-biscornu.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Żabka już zamknięta ale to link do mojego biscornu. http://gosiazoltek.blogspot.com/2022/11/biscornu.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnim rzutem a taśmę, ale żabka i tak zamknięta, a tutaj moja praca https://tiny-handmade.blogspot.com/2022/11/krzyzykowo.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...