Szukaj na tym blogu

wtorek, 8 listopada 2022

Małe świąteczne hafciki

Dzisiaj karteczka na dwie zabawy, u Ani i u Xgalaktyki.

Zaczynamy od Ani, u której w listopadzie obowiązują takie dwie mapki.


Dla mnie obie są trudne, gdyż wszystkie moje karteczki są z haftem. Zastanawiałam się jak umieścić haft w tych małych kwadratach, kołach i gwiazdach.

Poszperałam w swoich zasobach i znalazłam malutkie świąteczne schematy do których pasowała mi pierwsza mapka.

Druga zabawa do której zgłaszam kartkę to Choinka 2022.



12 komentarzy:

  1. Śliczne hafciki i świetnie udało Ci się wkomponować je na kartkę według mapki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna! Te hafciki idealne wpisały się w mapkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wpasowałaś się w wytyczne! Cudna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te Twoje świąteczne hafciki. A z mapką poradziłaś sobie koncertowo. Świetna kartka powstała z nimi . Dziękuję za super kartkę i udział w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale sobie poradziłaś z mapką, kartka wyszła śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka!... I ma w sobie trzy hafciki :) Rewelacja! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to dobrze mieć zasoby z wyhaftowanymi drobiazgami :) Ślicznie to wygląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pięknie zinterpretowałaś mapkę. Karteczka naprawdę jest pracochłonna a hafty prezentują się na niej przepięknie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka i hafty są wspaniałe w całości kompozycji.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...