Szukaj na tym blogu

wtorek, 21 lutego 2023

Szopka w niebieskościach

 Dzisiaj post z pracą na zabawy Choinka 2023 i Link Party.

Wybrałam hafcik z szopką, lecz zmieniłam kolor na niebieski, bo w oryginale był zielony. Haftowałam z myślą o bombce, ale zrobiłam dwa błędy i powstała kartka. 

Wycięłam kanwę na medalion 10x10cm, ale hafcik powstał większy i nie pasował. Pasowałby na większy medalion 12x12cm, ale kanwy za mało. Musiałam zmienić plan i przeznaczyć hafcik na karteczkę.


Banerki obu zabaw:



A teraz się chwalę.
Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka od Splocika, a w niej prezenty za udział w zabawie Kalendarz Adwentowy 2022.

Jak widzicie dostałam zawieszkę z domkiem, papier do karteczek, koraliki, filc, mulinki, zestaw z kwiatuszkiem, naklejki, frywolitkę oraz kawusię i czekoladę.
Splociku serdecznie dziękuję za organizację zabawy, dzięki której powstał kalendarz dla Dzieci, dziękuję serdecznie za pamięć i niespodziankę.


23 komentarze:

  1. Piekna nagroda za piekny kalendarz ,gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną nagrodę dostałaś. A karteczka taką jak lubię, na płasko do koperty i z hafcikiem. Choć kolory wybitnie nie świąteczne to lubię takie hafty gdzie kontury są nieco ciemniejsze niż cała reszta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, bardzo podoba mi się taka haftowana szopka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. W karteczce wszystko pięknie zgrałaś kolorystycznie, choć na BN to te kolory są nieoczywiste :)
    Fajna nagroda, miło się takie dostaje !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka super, jak i hafcik 🤩 (czy ja kiedyś ogarnę choć najprostsze kartki?) Nagroda także super 🤩!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, hafcik zachwyca, czy mogę prosić wzór na maila? niparko@gmail.com Splocik ma wielkie serducho!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik wybrałaś i idealnie dopasowałaś kolorystykę. W efekcie końcowym wyszła śliczna kartka
    Prezent za udział w zabawie idealny dla rękodzielniczki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. No i fajna kartka powstała. Czasem błędy w hafcie da się jakoś ukryć, albo poprawić, a czasem trzeba zmienić koncepcję. I to też jest dobre!

    OdpowiedzUsuń
  9. I zupełnie przez przypadek powstała śliczna kartka w kolorach lodu. :)
    Cieszę się, że upominek dotarł bez szwanku i spodobał się. :)
    Jeszcze raz dziękuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokończę, bo mój komputer szybszy ode mnie.... jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Śliczna szopka. Gratuluję wspaniałej nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny upominek! A kartka obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  12. No i ostatecznie powstała piękna kartka. Bardzo podoba mi się kolorystyka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Piękna kartka wyszła bo hafcik uroczy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka wyszła przepięknie, ale to zasługa cudownego haftu i Twoich zręcznych raczek:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo subtelna i piękna kartka! Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie dostawać prezenty. Karteczka haftowana po prostu uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaka ładna kartka wyszła! Podoba mi się ten haft w kolorze niebieskim. Zielony pewnie też byłby ładny, ale niebieski jest taki bardziej . . . zimowy.
    🦋

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna karteczka i super niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft i śliczna karteczka wyszła :) Prezenty niespodzianki zawsze przynoszą frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna kartka. Super zostałaś obdarowana.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...