Szukaj na tym blogu

wtorek, 14 lutego 2023

Prosiaczek

Dzisiaj Walentynki, więc będzie post serduszkowy.

 Na luty przygotowałam obrazek, który będzie dekorował pokój mojego Wnusia i łączy dwie zabawy Małe Dekoracje 2023  oraz Rękodzieło i przysłowia albo... u Splocika.

W lutym obowiązuje takie przysłowie i cytat:

1. Serce to pałac szklany, gdy pęknie nie można go naprawić.
2. "Usuń ze swojego słownika słowo problem i zastąp słowem wyzwanie. Życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące."-Donna Watson
Wybrałam wyraz serce. 
Mój Wnusio ostatnio uwielbia bajkę o Kubusiu Puchatku, więc wyhaftowałam prosiaczka z balonikiem w kształcie serca.

Banerki obu zabaw:


14 komentarzy:

  1. Świetny hafcik i będzie wspaniałą dekoracją :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnuczek na pewno zachwycony taka walentynką od ukochanej babci. Pamiątka na całe zycie :), żałuję ,że za moich czasów takich nie było.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik i super obrazek. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu w zabawie z przysłowiami, a w zabawie z dekoracjami pojawi się w galerii lutowej.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki obrazek i radosny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko. Polecam pod kanwę włożyć białą kartkę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft, Mariolciu. Prosiaczek jest bardzo sympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo walentynkowy i śliczny prosiaczek. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodki Prosiaczek! Dla Wnusia musiała babcia zrobić :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki prosiaczek, taki do przytulenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny prosiaczek z walentynkowym serduchem

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...