Szukaj na tym blogu

czwartek, 2 lutego 2023

Kolorowe biscorniaczki - luty

 

Luty to miłość, serduszka i kolor czerwony.

Kto przewidywał temat to na pewno zgadł. Lutowy temat biscorniaczkowy to romantyczne Walentynki.

Mój biscorniaczek:

Żabka i galeria styczniowa pojawi się za kilka dni. Jestem poza domem i poza komputerem, a nie potrafię pisać postów na telefonie.
Mój dwumiesieczny wnusio trafił do szpitala, a ja zajmuję się jego starszym bratem. Przeszliśmy niespokojne dni, ale jest już lepiej.

Wróciłam i zapraszam, żabka czeka!

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

19 komentarzy:

  1. Śliczne biscornu.
    Dużo zdrowia dla wnusia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny igielnik. :)
    No nie wpadłam na pomysł serduszka. :)))
    Miałam inne zajęcia, więc pędzę po wzorek i do haftowania. :)
    Zdrówka dużo życzę dla Wnusia. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój igielnik już jest i czekam na żabkę, a gdy ją wstawisz, to ją nakarmię. :)
      Wszystkiego dobrego. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Zdrówka zyczę dla malucha. Śliczny biscorniaczek :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i romantyczny biskorniaczek, Mariolciu.
    Życzę dużo zdrówka dla Wnusia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiadomo że luty to muszą być serduszka, jak zawsze pilnie obserwuję. Cudny jest Twój wzorek, a wnusiom życzę dużo zdrówka oby młodszy jak najszybciej był w domu i by zawsze byli zdrowi, choć to chyba niemożliwe u maluchów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny biscorniaczek. Dużo zdrówka dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza poduszeczka , przykro mi z powodu wnuka, mam nadzieję, że szybko minie choróbsko.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech wnusio szybko wraca do zdrowia i do domu.
    Biscorniaczek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny! Dużo, dużo dla Wnuczka, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny igielnik! Zdrowia dla maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj ! Piękny igielnik !!! Życzę powrotu do zdrowia dla wnusia !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrówka dla maluszka i dla całej rodzinki :)
    Śliczne to serduszkowe biscornu.
    Moje zaległe styczniowe ,link wrzuciłam pod postem styczniowym. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka dla wnusia, Ach sama mam 2 miesięcznego Malucha i nawet nie wyobrażam sobie tego strachu co przeszliście, także trzymam kciuki. Sledze Wasza zabawę i te śliczne poducie żałując że nie biorę w niej udziału, Twój biskorniaczek cudny !!! Pozdrweism

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały igielnik. Zdrówka dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie haftowane maleństwo są urocze !

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny maluszek serduszkowy :)
    Zdrowia dla Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...