Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 października 2022

Kolorowe biscorniaczki - październik - jesień

 

Nadeszła jesień, na razie piękna, słoneczna z cudownymi kolorami, ale może też zamienić się w  deszczową i burą. Już w poprzednim miesiącu wspominałyście o temacie jesiennym, więc tadam bardzo proszę.

W październiku tworzymy w naszej zabawie Kolorowe biscorniaczki biscornu jesienne

U mnie są jesienne liście i żołędzie.

Wierzch biscornu ozdobiłam guzikiem w kształcie muchomorka.

Spód  to tylko wyhaftowane żołędzie na rogach i  po środku drugi guziczek muchomorek.

Zapisy do zabawy i regulamin Tu.
Wszystkie biscorniaczki można obejrzeć:
Galeria lipcowa - Tu
Galeria sierpniowa - Tu
Galeria wrześniowa - Tu

Zostawiam Wam październikową żabkę do nakarmienia i życzę miłego haftowania w kolorach jesieni.
Jeśli ostatniego dnia października żabka znów się za szybko zamknie to proszę w komentarzu pod tym postem zamieścić link do postu ze swoim biscornu.
Mariola

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

16 komentarzy:

  1. Ale śliczności. I ten muchomorek w środku jak wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję:) Te wszystkie guziczki, koraliki i perełki dodają uroku:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jaskółko - dziękuję:) Najbardziej podobała mi się kolorystyka jesienna tego wzorku.

      Usuń
  3. Bardzo ładny, kolorowy jesienny biscorniaczek. Muchomorki są zwieńczeniem tej pracy.
    Powodzenia dziewczyny w wybraniu wzoru i wyszyciu go. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję:) Miałam do wyboru guziczki muchomorki lub listki.

      Usuń
  4. Śliczny jesienny igielnik wykonałaś. :)
    Powiem tak, chyba wyczułam Twój pomysł, tylko myślałam, że będzie bardziej sprecyzowany, ale ogólnojesienny daje szersze moliwości. :)
    Nawet oglądałam ten wzór i zapisałam sobie do zasobów, ale do wyszycia wybrałam inny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku - dziękuję:) Jest dużo pięknych jesiennych wzorków biscornu, tylko wybierać.

      Usuń
  5. Śliczny biscorniaczek! Oj będę miała problem bo mam dużo jesiennych wzorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję:) Jest w czym wybierać, temat jest ogólny, więc jest dużo wzorków.

      Usuń
  6. Fajny temat wymyśliłaś. Lubie jesienne liście za ich cudne kolory. Powodzenia w zabawie. Twoje biscornu super a te guziczki w kształcie muchomorków cudne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :) Piękna złota polska jesień jest w kolorach liści.

      Usuń
  7. Zachwycające! I te kolory :) jesienne motywy są takie piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie będę oryginalna - śliczny biscorniak :) i ten muchomorek 😍

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...