Szukaj na tym blogu

piątek, 8 czerwca 2012

Lawendowe woreczki

Postanowiłam przygotować się do zbiorów lawendy. W tym roku mam w ogródku pięć krzewinek lawendowych. Lubię ich zapach, więc suszę i umieszczam w małych ozdobnych woreczkach, które wieszam w szafie lub układam w szufladach z ubraniami. Ich zapach odstrasza mole i jednocześnie nadaje miły zapach odzieży. Ja robię mieszaninę ziół w równych proporcjach, suszone i zmiażdżone (liście i kwiaty lawendy lekarskiej, liście rozmarynu i czasem też ruty).


Moich woreczków będzie więcej, już powstają następne.

14 komentarzy:

  1. Prześliczne woreczki, tak dużo haftu!!! Ja taki minimalizm hafciarski stosuję , muszę się poprawić! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiłaś swoje woreczki. Uwielbiam zapach lawendy w szafie.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekne woreczki...i pieknie wykonane...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne woreczki-zapachniało latem:)

    Zapraszam do zabawy-szczegóły na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna woreczki . ja w tym roku tez zakupiłam pierwszy raz lawendę i chyba muszę jeszcze dokupić ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne woreczki! Ja też bardzo lubię lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. potrzebuję Twojego maila żeby wysłać wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super woreczki oraz cały blog. Zapraszam do zabawy 11 pytań:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, cudne te woreczki! Wyobrażam sobie ten zapach, mmmmm...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...