Szukaj na tym blogu

sobota, 8 czerwca 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 - czerwiec

 

Na czerwiec Splocik przygotowała następujące wytyczne:

1. Przysłowie  
Kto umie wygrać sam ze sobą, nie zginie nigdy.
2. Cytat  
"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego się pragnie." - Paulo Coelho
Mój wnusio potrzebował woreczki na gimnastykę. Żeby nie były smutne, jednokolorowe i zachęcały do ćwiczeń to kupiłam trzy bluzy w chłopięce wzorki, pocięłam i uszyłam. 
Uszyłam 9 sztuk.
Wypełniłam je małą fasolką, grochem całym i połówkowym, pęczakiem, kaszą gryczaną, soczewicą, ryżem.

Wybrałam słowa dziecko, bo szyłam dla wnuka, cieszyć się, bo ucieszył się na ich widok, być ciągle czymś zajętym, bo zajmą mu czas.

11 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja cytatu, a woreczki super - z pewnością zachęcą wnuka do ćwiczeń. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) dzieciaki uwielbiają takie proste rzeczy do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne woreczki, też cały czas zbieram się do zrobienia takich...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne uszyłaś te woreczki, ważne że się przydadzą wnusiowi i że jemu się podobają a to najważniejsze !! Od razu się lepiej robi jak widomo dla kogo i po co.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te woreczki , radosne, wnuk zadowolony.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne woreczki,fajny materiał -:) cóż się nie robi żeby, wnuki były zadowolone :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne woreczki i wszyscy zadowoleni. :)
    Też bawiłam się takimi woreczkami będąc w wieku Twojego wnusia. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super woreczki! a takie rzeczy są świetne do ćwiczeń i zabawy również, szczególnie dla chłopaka:) Pozdrawiam serdecznie
    Ps. bardzo zaskoczona jestem, bo przypadkiem wpadłam na Twój drutowy blog i czuję lekki niedosyt, bo bardzo mało ostatnio jest takich prac

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha ale fajne materiały, tez kiedyś szyłam.naszym dzieciom takie woreczki, mieliśmy z nimi świetna zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...