Szukaj na tym blogu

piątek, 31 maja 2024

Nauka haftu z Coricamo -2

 

Co działo się u nas w Salu Haftowanie z Coricamo dla początkujących przez ostatnie 7dni. 

Zmieniłyśmy kanwę 16 na białą 14, aby powiększyć witraż z magnoliami. Zaczęłyśmy od pokratkowania kanwy spieralnym pisakiem. Ja osobiście tego nie robię, gdy haftuję, ale dla początkującej osoby jest to duże ułatwienie. 

Sylwia wyhaftowała czarne koło, a właściwie okrąg. 

Muszę Ją pochwalić, tylko dwa razy się pomyliła.
Ja w tym czasie zajęłam się kwiatami i wsadziłam petunie, supertunie i surfinie.


6 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam pisaka spieralnego i nie pisałam kratek na kanwie, ale to wydaje się bardzo dobrym pomysłem. Będzie super praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie brawa dla Sylwii. I jakie piękne kwiaty.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa dla Sylwii :) A kwiaty piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu stosuję regularnie kratki, nawet na małych wzorkach- polecam. A kwiatki w ciapki przeurocze 🤩 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No i super, pomału do.przodu a kwiatki za bwycaja, uwielbiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Syliwi ramka wyszła idealnie, równiutko. Powodzenia w dalszej pracy. Fotki fajne. Kwiaty uwielbiam i w tym roku trochę mnie poniosło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...