Szukaj na tym blogu

niedziela, 17 grudnia 2023

Choinka 2023 i Małe dekoracje - grudzień oraz podsumowanie

W grudniu na zabawę Choinka 2023 przygotowałam bombkę dla wnusia. Pisałam już wcześniej, że co roku robię dla wnuków bombki z haftem, które podpisuję imieniem i rokiem. Dla najmłodszych, wnuczki Laury i wnuka Wiktorka powstały bombki z aniołkami, wzór Coricamo, które robiłam w ramach zabawy w Klubie Twórczych Mam.

Dla najstarszego Tymona powstała bombka z pieskiem z Psiego Patrolu.

Wszystkie trzy bombki dla moich kochanych Wnusiów.
Baner zabawy

Podsumowanie zabawy Choinka 2023 - kolaż wszystkich prac.

Bardzo dziękuję Xgalaktyce za super prowadzenie zabawy przez wiele lat i motywowanie  nas do tworzenia nowych haftów.
Bombkę z pieskiem zgłaszam również do zabawy Małe Dekoracje u Splocika.
Podsumowanie zabawy i kolaż wszystkich prac.

8 komentarzy:

  1. Śliczne bombkowe zawieszki. :)
    Super prace wykonałaś do obu zabaw. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
    Miło mi że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te Twoje bombki, super pomysł na prezent !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne haftowane zawieszki, motywy dla wnuków urocze. dodatkowa zaleta takich ozdób, to że się nie potłuką, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy Chase. Też go widziałam,ale w sumie tylko 3 czy 4 psiaki były i się za to nie wzięłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne haftowane bombki i pamiątka na lata dla wnuków

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pomysł x pieskiem z Psiego Patrola na bombkę dla jego fana 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te Twoje bombki. Całoroczną zabawę zakończyłaś pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza bombka z psem z Psiego Patrolu. Bombki z haftowanymi aniołkami też są cudowne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...