Szukaj na tym blogu

niedziela, 26 listopada 2023

Haftowanie z Coricamo - bombki z aniołkami

 

Klubie Twórczych Mam haftujemy wzory Coricamo.

Ja wybrałam oba aniołki i umieściłam je na styropianowych medalionach. Tak powstały dwie bombeczki dla moich wnucząt.


Różowy aniołek dla wnusi Laury.

Niebieski aniołek dla wnuka Wiktorka.
Hafciki powstały na kanwie 16, a kolory mulin dopasowałam sama. Medalion 10cm na bokach ozdobiłam białą koronką i złotym (u dziewczynki), oraz srebrnym (u chłopca) sznurkiem. Na obu bombkach umieściłam złote i srebrne połyskujące gwiazdki.

10 komentarzy:

  1. Świetne te hafciki i będzie super prezent pod choinką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne medaliony i super pamiątka dla wnukow, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pamiątki dla wnucząt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze bombki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace! Jestem pod wrażeniem jak ślicznie są wykończone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie oprawione hafty aniołków. Dziękuje z udział w wyzwaniu KTM - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie oprawiłaś aniołki , śliczne prezenty dla wnuków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne i pomysłowe.... mam brata Wiktora więc imię mi bliskie 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zawieszki. Urocze są te hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracowita jesteś. Ślicznie wyszły oba medaliony.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...