Szukaj na tym blogu

sobota, 11 listopada 2023

Choinka 2023 i Małe dekoracje- listopad

Kiedy urodził się mój najstarszy Wnusio, a było to 2020r postanowiłam co roku na Święta zrobić mu na choinkę bombkę. Tworząc na ten rok stwierdziłam, że zapomniałam pokazać bombkę zeszłoroczną. Tak więc pierwsza jest Tu, a druga Tu.

Trzecia bombka z 2022 r

Wszystkie trzy razem:

Na odwrocie bombek jest wyhaftowane imię Wnusia i rok.
Kolejną bombkę na ten rok pokażę w grudniu. 
Bombkę z mikołajem w ciuchci zgłaszam do dwóch zabaw Choinka 2023 i Małe Dekoracje.





16 komentarzy:

  1. Przepiękne wszystkie trzy! Wspaniały pomysł i rewelacyjne wykonanie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tymi bombkami, a ja się zastanawiałam jak umieść haft na dysku, a to takie proste!!
    Fajne te Twoje hafciki, tez chyba tak zrobię jak się urodzi mój pierwszy wnuk lub wnuczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne i słodkie bombeczki, fajna pamiątka dla małego.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! 🤩 A można prosić wzór na lokomotywę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne i pamiątkowe są te bombki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności takie bombki rocznicowe. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu listopada.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mariolciu, prześliczne bombeczki, wnusio będzie mieć super pamiątkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i super wykonanie! Bombki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne medaliony. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bombeczka. Ja też od paru lat tworzę jedną ozdobę na choinkę z datą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chłopcy kochają pociągi, więc nie dość, że piękny haft, to jeszcze jak bardzo dopasowany do zainteresowań :) Bardzo ładny, równy i czysty haft.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny pomysł, wykonanie z resztą też. Fajna kolekcje będzie miał wnuczek jak dorośnie 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...