Szukaj na tym blogu

niedziela, 14 maja 2023

Sweterek, spodenki i buciki-skarpety

 

Splocik wybrała na maj takie
- przysłowie:
1. W maju zbiera pszczółka, zbierajże też i ty ziółka.
- i cytat:
2. "Mama to miękkie ręce. Mama to melodyjny głos, to chuchanie na uderzone miejsce. Mama to samo dobro i sama przyjemność. Coś, co dobrze jest mieć w każdej chwili życia koło siebie, dookoła siebie, gdzieś na horyzoncie." - Melchior Wańkowicz

Ostatnio częściej robię na drutach niż haftuję. Zrobiłam dla Wnusi kilka rzeczy i będę sukcesywnie publikować moje wytwory.
Dzisiaj zobaczycie komplecik w kolorze turkusowym, który powstał z Alizie Baby Best. Jest to włóczka z miękkiego akrylu anti-pilling i włókna bambusowego. Dziergałam z niej pierwszy raz i muszę powiedzieć, że to sama przyjemność, a jeszcze dla Wnusi to podwójna przyjemność.
Z cytatu wybrałam słowa miękkie i sama przyjemność.
Rozpinany sweterek, który można też nosić zapięciem na pleckach.
Krótkie porteczki zapinane z przodu
i buciki-skarpetki, które wyszły mi za duże na tak małe stópki. Będę musiała je poprawić.
Mała modelka w ubranku od babci.


15 komentarzy:

  1. Piękny komplecik w ślicznym kolorku a Mała już wie, że ma pozować 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik wydziergałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mariolciu, jaki śliczny jest ten komplecik, Laurka wygląda w nim jak laleczka. Przepiękny odcień niebieskiego.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplecik dla ślicznej Wnusi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzruszające:) Mała wygląda prześlicznie. Sweterek z ozdobami wokół dekoltu jest szałowy. Cały komplet jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta Twoja modelka a wszystko wydziergałaś super. Bucików nie poprawiaj , będą jak znalazł jak kruszynka trochę podrośnie a małe dzieci szybko rosną .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie rzeczy, piekny komplet, kolor i cudowna wnusia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik. :)
    Mała modelka wygląda uroczo. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam troje wnucząt już dorosłych i dwie prawnusie. Zarówno dla jednych, wiele lat temu jak i dla tych najmłodszych teraz, robiłam i robię różne rzeczy i wiem jaką to daję przyjemność i radość.. Życzę wiele pociech z młodej damy i zapewne nie jednej udanej sukieneczki,bucikow, kapaleusika itp itd

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy komplecik na małej dziewczynce, która wygląda w nim bardzo słodko,

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplecik . Pomysłowe porteczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, szczególnie ten sweterek jest niesamowitej urody.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny komplecik dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...