Szukaj na tym blogu

wtorek, 2 maja 2023

Kolorowe biscorniaczki - maj

 Minęło 10 miesięcy mojej zabawy Kolorowe biscorniaczki, czyli dzisiaj ogłaszam przedostatni temat. Temat będzie nadal wiosenny, haftujemy motyle lub inne owady pszczółki, biedronki, ważki ...

U mnie sesja zdjęciowa w ogródku.


Mój motylek przeskakiwał z kwiatka na kwiatek, czekam teraz na Wasze zdjęcia.
Kolorowe biscorniaczki  można obejrzeć:
Galeria lipcowa - Tu
Galeria sierpniowa - Tu
Galeria wrześniowa - Tu
Galeria październikowa - Tu
Galeria listopadowa - Tu
Galeria grudniowa - Tu
Galeria styczniowa - Tu
Galeria lutowa - Tu
Galeria marcowa- Tu
Galeria kwietniowa - Tu
Zostawiam Wam majową żabkę do nakarmienia i życzę miłego haftowania.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

10 komentarzy:

  1. Hi hi... myślałam o motylach albo biedronkach.
    Zaraz wybiorę odpowiedni wzór i zabieram się do pracy. :)
    Twój igielnik jest śliczny, a motylek w ulubionym kolorze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny igielnik :-) serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny motylek usiadł na Twoim igielniczku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham motyle i kolor niebieski!
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolejny temat igielników. Motyle to super motyw do wyszywania. Ten co go masz na swoim igielniku kiedyś wyszywałam ale w kolorach niebieskich nigdy a wybitnie do igielnika pasuje. Życzę powodzenia wszystkim wyszywającym
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny motyl :). Sama nie wiem co wybrać na to haftowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny taki wiosenny z motylkiem :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Przewidywania sprawdziły się - będą motylki :) Moje biscornu prawie gotowe tylko pozszywać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super 🤩 To już 10 miesięcy? Jak ten czas leci...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zauroczona tym biacornu motyl wygląda bajecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...