Szukaj na tym blogu

wtorek, 11 kwietnia 2023

Pierwsza sukienka

 Święta, święta i po świętach. Czas strasznie pędzi.

Dzisiaj będzie przysłowie i cytat w zabawie u Splocika.

1. Lepsze pół jajka niż pusta skorupka.
2. "Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa. " Mary Lou Cook
Tydzień przed Wielkanocą urodziła nam się pierwsza Wnusia, pierwsza dziewczynka w rodzinie. Mam dwóch Synów, dwóch Wnuków, plus Mąż to pięciu mężczyzn. A teraz do mnie i dwóch Synowych dołączyła Wnusia Laura.
Kiedy się dowiedziałam, że będzie dziewczynka to chwyciłam za druty, aby zrobić coś dla małej. Szybko się dzierga małe ubranka, ale nie potrafię zachować proporcji, popełniłam troszkę błędów, było prucie, ale powstała taka sukienka. Wiem, że za duża i Laura musi do niej urosnąć, ale nie mogłam się oprzeć.

Splociku z cytatu wybrałam słowa popełnianie błędów i mam nadzieję, że zaliczysz mi kwietniowe zadanie.


Chciałam serdecznie podziękować za piękne życzenia i karteczki, które dostałam od 


10 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego z okazji narodzin wnusi, u mnie 4 wnuków
    Sukienka przesłodka, dla dziewczynek można więcej zrobić
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta sukienusia i gratuluje pierwszej wnuczki, szybko dorośnie do tej sukienki, małe dzieci mają to do siebie że szybko rosną !! Fajne kartki dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam Twoją radość z powitania pierwszej wnusi w rodzinie. :)
    Laura (śliczne imię) szybko dorośnie do sukienki i nim się obejrzysz, to z niej wyrośnie. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i cieszę się razem z Tobą z wnusi. Sukienusia śliczna. W krótce Laura będzie w niej z dumą paradować. Niech się chowa zdrowo i szczęśliwie! Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, serdecznie gratuluję pojawienia się w rodzinie małej Laurki. Sukienusia naprawdę prześliczna.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka.Chętnie bym zobaczyła jak wygląda na wnusi :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, naprawdę bardzo Ci się udała.
    Gratuluję wnusi, wg porzekadła jesteś teraz "prawdziwą" babcią.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukieneczka jest pierwsza klasa! I serdeczne gratuluję Wnusi! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...