Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Kolorowe biscorniaczki - kwiecień

 

Kwiecień to miesiąc w którym mamy Wielkanoc, ale ja zdecydowałam się na biscorniaczki wielkanocne w marcu, żeby powstały przed Świętami. 

Tematem kwietniowym będą wiosenne kwiaty. U mnie fiołki, których mam mnóstwo w ogródku, chociaż o tej porze mało ich rozkwitło. Jeśli będziecie miały problem ze wzorkiem to można wyhaftować dowolne kwiaty, niekoniecznie wiosenne.

Kolorowe biscorniaczki  można obejrzeć:
Galeria lipcowa - Tu
Galeria sierpniowa - Tu
Galeria wrześniowa - Tu
Galeria październikowa - Tu
Galeria listopadowa - Tu
Galeria grudniowa - Tu
Galeria styczniowa - Tu
Galeria lutowa - Tu
Galeria marcowa- Tu
Zostawiam Wam kwietniową żabkę do nakarmienia i życzę miłego,wiosennego haftowania.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

13 komentarzy:

  1. Ekstra motyw do wyszycia☺️, a Twoje fiołki pachną aż u mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje fiołki, choć nie przepadam za fioletami to fiołki bardzo lubię. Cudny igielniczek powstał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny Twój fiołkowy igielnik. :)
    U mnie w ogródku tez sporo fiołków pojawiło się.
    Biegnę szukać, może znajdę coś innego niż fiołki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fiołki :) te w Twoim wykonaniu są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pięknego koloru i kwiatków, idealny igielnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne fiołeczki.
    Ściskam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiołeczki jak żywe. Piękny igielnik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny! Mnie się ciągle taki marzy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, nie będę odkrywcza 😁 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te fiołki :)
    Nadrobiłam i poprzedni temat. W poście mam dwa igielniki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...