Szukaj na tym blogu

niedziela, 18 września 2022

Rękodzieło i przysłowia - wrzesień

 

Oto przysłowia na wrzesień w zabawie u Splocika.

1. Wchodzi się na szczyt góry nie żeby zobaczyć niebo, lecz równinę.
2. Ciekawska kobieta jest w stanie obejść tęczę tylko po to, aby zobaczyć, co jest po drugiej stronie.
Wybrałam słowo kobieta i chciałam pokazać album z brzuszkiem dla przyszłej mamy. Album zrobiłam kilka lat temu, ale że już podobne pokazywałam na blogu to pominęłam go. Był czas, że próbowałam swoich sił w scrapbookingu, ale to nie moja bajka. Wykonany jest na gotowej bazie przedstawiającej kobietę w ciąży z rosnącym brzuszkiem. Kolorystyka różowa, bo miała urodzić się dziewczynka. Ozdobiłam całość tematycznymi tekturkami. 


9 komentarzy:

  1. Piękny album, z pewnością będzie wspaniałą pamiątką czasu oczekiwania na cud narodzin.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka tego wyjątkowego czasu z życia kobiety:) Super pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i bardzo fajny album, o wszystkich szczegółach pamiętałaś i zostawiłaś miejsce na odpowiednie informacje o dziecku.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mariolciu, śliczny album, dobrze, że go pokazałaś, bo wart jest uwagi i podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i śliczny album. :)
    Wspaniała pamiątka z czasu oczekiwania. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Album rewelacyjny :) Gdy podziwiam takie prace to aż zal czasem, że kiedyś nie było takich pomysłów.I wszelkie tego typu pamiątki trzymało się w pudełkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny album. Rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...