Szukaj na tym blogu

piątek, 2 września 2022

Kolorowe biskorniaczki - wrzesień - morze

 

Koniec wakacji, urlopów, zostały tylko wspomnienia.

Gdzie byliście w tym roku, z czym wakacje Wam się kojarzą?

Taki będzie kolejny już wrześniowy temat w zabawie Kolorowe biscorniaczki. Haftujemy biscornu morskie. Mogą być rybki, muszle, koniki morskie, kraby, rozgwiazdy, mewy, kotwice, łódki, latarnie, fale itd    Wymieniłam to co znalazłam na wzorach w czasie poszukiwań schematu dla siebie.

Moje biscornu wygląda tak,

góra :

spód:
Na środku duży niebieski koralik.
Zapisy do zabawy Tu, regulamin Tu
Zostawiam Wam wrześniową żabkę do nakarmienia i życzę miłego haftowania.
Jeśli ostatniego dnia września żabka znów się za szybko zamknie to proszę w komentarzu pod tym postem zamieścić link do postu ze swoim biscornu.
Mariola



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

28 komentarzy:

  1. To życzę Wam powodzenia w haftowaniu. Niestety klimaty morskie to nie moja bajka, ale wierzę że u Was powstaną cudne igielniki. Kolor niebieski lubię a z tym kolorem kojarzą mi się morskie klimaty.
    Pozdrawiam Ciebie i Wszystkie uczestniczki zabawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mariolciu, morskie cudeńko stworzyłaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne biscornu. W morskich klimatach powstaną same cudeńka, tak, jak to stało się w sierpniowym temacie truskawkowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu - serdecznie dziękuję, truskawkowe bisornu wyszły cudnie i myślę, że morskie też będą zachwycające :)

      Usuń
  4. Zastanawiałam się, jaki też temat zaproponujesz na wrzesień i przyznam, że miałam różne myśli, ale o tym temacie nie pomyślałam. :)
    Pędzę szukać czegoś ciekawego. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku - przypuszczałam, że Was zaskoczę tym morskim tematem:)

      Usuń
  5. Morska tematyka zupełnie mi nie leży, ale coś poszukam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - mam nadzieję, że znajdziesz coś co będzie się fajnie haftowalo:)

      Usuń
  6. Bardzo ładne biscornu. Prawie słyszę szum muszli. A ja byłam pewna, że zaproponujesz coś jesiennego- orzechy, wiewiórki, może żołędzie? Tematyka morska też fajna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko - przypuszczałam, że tematyka morska będzie zaskoczeniem, ale może jesień jeszcze będzie:)

      Usuń
  7. Bardzo y biscornu, ja już nie mogłam doczekać się kolejnego tematu zaba.Już znalazłam wzorek który wyhaftuje 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko - miło mi, że podchodzisz do tworzenia biscorniaczków z takim entuzjazmem :)

      Usuń
  8. Co ja mam z tą żabą zrobić, bo mi się otwiera, i dalej ni dudu? nie znam tak dobrze angielskiego, by się tam poruszać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny morski biscorniaczek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze biscornu, nigdy nie zrobiłam żadnego, chyba nie umiałabym je zszyć :P
    Może masz ochotę dołączyć do wspólnego czytania:)
    https://czasdlahaftu.blogspot.com/2022/09/stranger-things-by-clouds-factory.html
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A myślałam,że będą grzyby lub jesienne liście , a tu mamy wspomnienia z wakacji :) Śliczne biscornu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję:) jak jesień nadejdzie to może będziemy biscornu ozdabiać w jesienne kolory :)

      Usuń
  12. Śliczny ten igielnik :) Może tym razem pójdzie mi lepiej i się zmieszczę w terminie. Link do zaległej pracy podałam pod sierpniowym tematem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję:) Twoje truskawkowe biscornu pojawi się w galerii :)

      Usuń
  13. Fajny temat wymyśliłaś, tematy morskie są bardzo wdzięczne do haftowania. Osobiście bardzo mi się podobają takie z latarniami morskimi - no ale niestety nadal haftuję zbyt wolno, żeby wziąć udział w zabawie.
    Śliczny biscornu wyszyłaś. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Morski temat, u mnie na niebiesko :) Nadrobiłam nawet sierpniowe zaległosci:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy motyw na odcieniu jest piękny i oryginalny, bardzo mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...