Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 14 lutego 2022

Walentynki, Rękodzieło i przysłowia 3 - luty oraz Wyzwanie Szuflady

 

W lutym w zabawie u Splocika tworzymy do takich dwóch przysłów:

1.Czytaj jak najwięcej, mów jak najmniej.
2.Bogate serce może ukrywać się pod nędznym płaszczem.

Wybrałam przysłowie numer 2 i wyraz serce. Uszyłam dla Synowej walentynkowe kolczyki z koralików w kształcie czerwonych serduszek. 

Serduszka pasują również do Wyzwania Szuflady na luty, którego tematem jest miłość.


13 komentarzy:

  1. Śliczne, idealne na romantyczna randkę.
    Pozdrawiam ciepło, Marolciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne koralikowe serduszka. Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolczyki, w dodatku w "Jedynie słusznym" kolorze :)
    Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też sobie wybrałam ten wyraz w tej zabawie ale moje serce będzie haftowane :-). Twoje kolczyki wyszły cudnie, w zasadzie nie obchodzę Walentynek jak i przestałam brać udział w wyzwaniach. Ale za Ciebie oczywiście trzymam kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolczyki.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne kolczyki i wspaniały prezent od serca. Witam w Wyzwaniu Szuflady ♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że w tym roku królują u Ciebie koraliki. :)
    Piękne kolczyki:)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne kolczyki na Walentynki.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze kolczyki z koralików w kształcie serduszek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh,jakie śliczne serduszkowe kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne serduszka!
    Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia:).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...