Szukaj na tym blogu

wtorek, 14 lipca 2020

Pomyłka

Chyba jestem ostatnio zakręcona. Nigdy mi się nie zdarzyła taka pomyłka. Zaczynam opowieść.
Na początku miesiąca rzuciłam kostkami w zabawie Kości zostały rzucone i wypadło 4 i 6 czyli metal.

Od razu pomyślałam o koralikowych kolczykach, gdzie metalową częścią są bigle. Wystarczyło znaleźć jakiś tutorial pasujący do koralików jakie mam i działać.
W czasie moich poszukiwań Kasia podała temat 1 wyzwania w swojej nowej zabawie Między nami kobietami

Tematem jest kapelusz.
Postanowiłam połączyć obie zabawy i zrobić kolczyki w kształcie kapelusza. Szybko znalazłam wzór i ochoczo zabrałam się za szycie koralików. Gdy zrobiłam już pierwszy kolczyk i byłam w połowie drugiego coś mnie tknęło, żeby przeczytać jeszcze raz regulamin zabawy u Kasi, który czytałam tylko raz miesiąc temu przy zapisywaniu się.
I klapa, w punkcie 4 wyraźnie pisze, że prace mają być wykonane w technice haftu krzyżykowego.
Kolczyki oczywiście skończyłam i zgłaszam je do zabawy Kości zostały rzucone,

a do nich powstał haftowany wisior z damą w kapeluszu obszyty koralikami. I tak to jest jak się nie zapamiętuje tego co się czyta.
Wisior zgłaszam również do zabawy Wymiatamy resztki u IGIEŁKA-MB.

11 komentarzy:

  1. Tak czasem bywa. Za to pomyłka zaowocowała prześlicznym medalionem.:)Bardzo mi się ten wzorek spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pomyłka sprawiła że masz piękny komplet. Też miałam ochotę na wyszycie tego kapelusza. Pięknie zagospodarowany wzór . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i efektowna ta Twoja pomyłka :-) Fajny komplet :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wybrnęłaś z tej pomyłki. I dzięki niej masz dwie prace - kolczyki i medalion. Pewnie bez pomyłki by nie powstały;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite! Wybrnęłaś celująco z tej pomyłki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki są niesamowite. Te Wasze zabawy, z pomyłką, czy bez przynoszą fajne efekty, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale poradziłaś sobie. :)
    Piękny komplet. :)
    Pomyłki często przynoszą nieoczekiwane i bardzo ciekawe efekty.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma Pani nieprzeciętne zdolności - biżuteria nie tylko ładnie wygląda ale m też świetny, świeży urok

    OdpowiedzUsuń
  9. He he mnie się też taka pomyłka zdarzyła u Kasi, zrobiłam kartkę bez haftu i musiałam dorabiać. Twoja biżuteria jest urocza, szczególnie kolczyki przyciągają uwage, są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplecik Ci wyszedł. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  11. Aj tam, taka pomyłka :-), dzięki niej masz cudny koralikowy komplecik.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...