Szukaj na tym blogu

wtorek, 30 czerwca 2020

Niespodzianki

W tym miesiącu dotarła do mnie niespodzianka od Ani z bloga Dziergadła, biżutki i reszta
Dostałam książkę, dwie zakładki, karteczkę, notes, tag, dwie bransoletki z koralików i słodycze (brak na zdjęciu, mąż zjadł).
Miała być zabawa Podaj dalej, a wyszła wymianka.
Aniu dziękuję za niespodziankę :)

Przyszła też druga paczuszka z Hobbrerii, czyli nagroda za udział w zabawie Majowy blog hop w Kubie Twórczych Mam.
Wybrałam kanwę z metra 18, dwie kanwy ze srebrną i złotą nitką też 18 i kanwę plastikową do zawieszek. Dostałam też oprócz rzeczy zamówionych gratis wydruk schematu kwiatki w konewce.
Jestem przygotowana do kolejnych haftów.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję. Miło otrzymać takie wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo dawać też jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję niespodzianki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. O fajne nagrody , jak to miło dostać takie niespodzianki, gratuluje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję!
    Otrzymałaś naprawdę wspaniałe upominki.
    Uściski ślę:)
    K.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...