Szukaj na tym blogu

sobota, 20 czerwca 2020

Kolczyki Hello Kitty

W czerwcu w zabawie Rękodzieło i przysłowia miałam dylemat, gdy przeczytałam przysłowia. Długo nic nie przychodził mi do głowy. Czytałam je parę razy co kilka dni i nic. 
Wreszcie robiąc kolczyki dla pewnej panienki z okazji spóźnionego Dnia Dziecka zaświtała mi do głowy interpretacja.
Wybrałam przysłowie:Wszelkie dzieło zaczyna się od małego czynu.
Do tej pory haftowałam, robiłam na drutach i szydełku, oraz troszkę zajęłam się scrapbookingiem.
Teraz doszło koralikowanie.
Zaczęłam od prostych wzorków i mnie wciągnęło.
I oto maleńkie szklane koraliki w trzech kolorach.
Wystarczy wziąć nitkę i igłę i powstają

małe rzeczy cieszące oko.
Wystarczy chcieć się nauczyć, a można stworzyć coś fajnego. 
Kolczyki zgłaszam również do urodzinowej zabawy na blogu Szuflada.

7 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja przysłowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolczyki dla wielbicielki Kitty i wspaniała interpretacja przysłowia.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze poradziłaś sobie z interpretacją przysłowia. :)
    Śliczne kolczyki. :)
    Na pewno sprawią ogromną radość.
    Zważywszy, że wykonałaś je dla panienki, to równie dobrze można je podpiąć pod przysłowie drugie. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie oryginalne słodziaki , urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo !! Są cudne i świetna interpretacja przysłowia. A mnie dzięki temu postowi przypomniało się, że nie mam pracy na ta zabawę , mało tego nie mam nawet pomysłu !! Pocieszam się że zostało jeszcze 9 dni może coś się urodzi :-)
    Pozdrawiam
    Pozdra

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za życzenia! Cieszę się, że zechciałaś zgłosić swoją pracę do naszego urodzinowego wyzwania :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...