Szukaj na tym blogu

sobota, 15 lutego 2020

Zakupy

Chwalę się :)
Pisałam już wcześniej, że zajęłam I miejsce w #49 wyzwaniu na blogu DIV-zrób to sam.


Mój kocyk z misiem spodobał się i otrzymałam bon do sklepu Na strychu.
Pierwszy raz realizowałam nagrodę w sklepie internetowym.
Wybrałam papiery ScrapAndMe, nity szerokie i tekturki .

Również w listopadzie inna moja praca tzn. parasolka zajęła I miejsce w wyzwaniu na blogu Świry Rękodzieła i otrzymałam bon do sklepu itd Collection .
Zamówiłam papiery i koperty.


Super było poszperać po obu sklepach i wybrać różności do tworzenia kolejnych prac. Serdecznie dziękuję :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych!
    Piękne nagrody sobie wybrałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych, zakupy świetne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych i Świetnych zakupów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje! Sprawiłaś sobie świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...