Szukaj na tym blogu

niedziela, 16 lutego 2020

Przysłowie na luty oraz bingo

Wybierając przysłowie spośród dwóch podanych na luty w zabawie Rękodzieło i przysłowia wybrałam pierwsze, bo przecież niedawno były Walentynki.
Dla przypomnienia : Radosne serce wypełnia braki życia.
Moja kartka to rodzice oczekujący dzidziusia.
Dla kochającej się pary, dziecko wypełnia resztę życia, obojętnie czy jest maleńkie czy ma coraz więcej lat.
Zgłaszam też moją karteczkę do #52 wyzwania - Bingo na DIV-zrób to sam.

Wybrałam linie: serce, miłość, czerwień
Nagrodą dla zwycięzcy jest banerek z wyróżnieniem oraz kolekcje The Beautiful Moments , a także zestaw papierów komunijnych przygotowany przez sponsora Altair Art


14 komentarzy:

  1. Śliczny haft :)
    Pięknie zinterpretowałaś przysłowie. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka .Pięknie przypaSowuje się do przysłowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! Wielkie braza za kreatywność. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna interpretacja przysłowia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna interpretacja i super karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka. Hafcik cudny i oprawa godna tak wspaniałego momentu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny hafcik i świetna interpretacja przysłowia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie zinterpretowałaś przysłowie. Piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna kartka, haft, obramowanie, kolorystyka. Kartka pełnia miłości, idealna. :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca! Dziękuję za udział wyzwaniu DIY BINGO, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful take on our challenge. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT
    Adhiraacreations 

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita kartka , bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...