Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 4 listopada 2019

To moje.....

Ósme wyzwanie hafciarskie u Uli to ''owoce i warzywa"
Znalazłam sympatyczny hafcik z warzywami, z myślą, aby ozdobił skrzynkę na warzywa w spiżarni. Trzymam w niej ziemniaki, buraki, marchewkę....
Skrzynka pomalowana na biało, ozdobiona wstążeczkami i hafcikiem, spodobała się nie tylko mnie. 
Ktoś chciał mi ją odebrać :)
Banerek zabawy:


Sponsorem tego wyzwania jest Needle&Art, a nagrodą dla zwycięzcy jest bon w postaci kodu rabatowego obniżający zakupy w sklepie www.needleart.pl o 100 zł.

9 komentarzy:

  1. Cudny hafcik i pięknie zagospodarowany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik jest prześliczny i skrzyneczka też. Czy to Twój kotek? Ma piękne umaszczenie, połączenie mleka, kawy i karmelu.Może warto zrobić mu w tej skrzyneczce posłanie? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kotka "Kitka", po rudej mamie i czarno-białym tacie :)

      Usuń
  3. Kotka jest cudna! A warzywa, które wyszyłaś, są równie cudne i przezabawne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna skrzynka na warzywa. Warzywa pięknie wyhaftowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wywołały szeroki uśmiech na mojej twarzy. najpierw te wesołe maszerujące warzywka, a potem ten uroczy kotek :) Świetna praca! Powodzenia w wyzwaniu, masz duże szanse na wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze maszerujące warzywa, pewnie prosto do garnka ;) dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wesołe warzywa:)
    A takiej skrzyneczki aż szkoda na ziemniaki aby nie zniszczyła się:) Może lepiej przeznaczyć ją dla Kitki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre dobre ! Az zal do takiej pięknej skrzyneczki wkładać warzywa ...;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...