Szukaj na tym blogu

piątek, 25 października 2019

Jesienne "podaj dalej"

We wrześniu zapisałam się u Hanulka na ekspresowe "podaj dalej" i właśnie dostałam piękną paczuszkę.
Po otwarciu moim oczom ukazały się takie cudowności: 
przepiękny igielnik z milionem precyzyjnych backstitchów,
cudna karteczka z delikatnym haftem,
śliczne papiery,

nożyczki i mulinki,
oraz słodkości.
Jestem zachwycona zawartością paczuszki i serdecznie dziękuję Hani :)

Teraz czas na "podaj dalej" na moim blogu.
Do zabawy zapraszam 2 osoby, proszę o zgłoszenie w komentarzu. 
Na przygotowanie prezentów mam 1rok.
Po otrzymaniu przesyłki ode mnie należy ogłosić taką zabawę na swoim blogu i w ciągu 12 miesięcy obdarować kolejne 2 osoby.
Czy są chętni, zapraszam serdecznie :)

7 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...