Szukaj na tym blogu

czwartek, 13 czerwca 2019

Wyzwanie hafciarskie #5 - Truskawkowa podkładka/serwetka

Ula przygotowała dla nas piąte hafciarskie wyzwanie - "Truskawkowa podkładka lub serwetka". 
Zaczęłam od wyhaftowania truskawkowego ludzika.
Następnie powstała podkładka czy serwetka, sama nie wiem, którą ozdobiłam koronką.
Kiedyś kupiłam tackę w Pepco, jest mała, na spodzie szybka a pod nią można umieścić zdjęcie lub jak u mnie haft.

Wreszcie tacka otrzymała ozdobny szlif. 
Banerek zabawy:
Sponsorem tego wyzwania jest Igiełka MB
Moją truskawkową tackę zgłaszam też do zabawy Truskawkowe Love  DIY zrób to sam.

11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bomba. Świetnie zagospodarowałaś ten hafcik. Na tej tacy wygląda obłędnie. A i sam haft jest uroczy . No i jak zawsze u Ciebie perfekcyjne wykonanie.
    Dziękuję za udział w zabawie na DIY i życzę powodzenia
    Pozdrawiam DT Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskaweczka słodziak super XXX! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem świetnie zagospodarowałaś ten haft. Całość wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik i pomysłowe wykorzystanie go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu DIY zrób to sam. DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny truskawkowy ludzik :)
    Pomysł miałaś nieziemski z tą tacką, całość wygląda obłędnie!!!
    Pozdrawiam wakacyjne :)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny pomysł - truskawkowy ludzik :) Pięknie wyszedł ten haft i w bardzo pomysłowy sposób go wykorzystałaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY DT Barbetka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe ekstra !!! Hafcik uroczy a taca z nim wyglada swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity pomysł i hafcik przeuroczy. Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY. Pozdrawiam, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. she looks so cute and welcoming. great idea. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again

    Shylaa DT
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł z umieszczeniem pod szkłem podkładki/serwetki :) uroczy Truskawek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...