Szukaj na tym blogu

wtorek, 25 czerwca 2019

Słodko-wyzwaniowa ,,Zabawa w zielone: łąka"

Chaga zorganizowała na swoim blogu wyzwanie
Aby wygrać zestaw (Aida Splash 18 ct w żółte krople + limonkowy Belfast 32 ct) trzeba wykonać haftowaną pracę, w której będzie motyw z łąki (np. polne kwiatki, zioła, owady).
Pomyślałam od razu o wzorze, który jest od wielu lat na mojej liście. 
Kiedyś widziałam w gazecie piękną poduszkę w kwiecistą łąkę i bardzo chciałam taką mieć. Zgromadziłam nawet materiały czyli kanwę gobelinową i resztki wełny, ale wszystko czekało w kolejce na wykonanie.
Pomimo upału, a wiecie jak ciężko w taką pogodę haftować wełną udało się i poduszka gotowa. Kwiatuszki i zioła powstały szybko, ale tło mnie zmęczyło. Efekt końcowy jest super?
Banerek zabawy:
Sponsorem zabawy jest Hobby Studio:



22 komentarze:

  1. Piękna letnia łąka na poduszce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna łąkowa poducha!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło przepięknie. Faktycznie w upały ciężko się pracuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna letnia poducha 😀🌻

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała łąka zagościła na Twojej poduszce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna łąka !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna łąka! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie I miejsce za ta poduszkę. Cudowny jest ten haft .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaniemówiłam z wrażenia. Cudny wzór i najpiękniejsza poduszka, jaką kiedykolwiek widziałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna łąka zakwitła na Twojej poduszce.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna praca, bardzo mi się podoba poducha w takim klimacie polnych kwiatów...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna poduszka, rewelacja! Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycająca praca! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest nawet bardzo super, urocza łąka i piękna dekoracja kanapy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poducha przepięknej urody !!!
    Śliczne są te kwiaty, prawdziwa łąka:)
    Pozdrawiam :)
    Ania .

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna poducha!powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łąkowa poducha pięknie wyglądałaby w ogrodowej scenerii... :-)
    Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna poducha, piekna łąka na niej. powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ale cudna!!!! Powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...