Szukaj na tym blogu

niedziela, 26 maja 2013

Dla Mamy

                                  Kwiaty dla Mamy
 Gdy w maju się urodziłam,
Najbliższą osobę mego serca zobaczyłam.
Twe oczy niebieskie w me oczy zajrzały
I od pierwszego wejrzenia
bezgranicznie pokochały.
Gdy byłam mała na rękach mnie nosiłaś,
żadnego płaczu mego nie zlekceważyłaś.
Pierwsze swe kroki przy Tobie stawiałam,
Pierwsze słowa dla Ciebie wypowiadałam.
Dziś już mija pięćdziesiąty rok,
jak idziemy razem krok w krok.
Dziś korzystając ze sposobności,
Pragnę Ci życzyć dużo radości.
To o czym marzysz,
By się spełniło.
A me serce zawsze dla Ciebie biło:
KOCHAM CIĘ MAMO!!!

                                                                    Autor nieznany



1 komentarz:

  1. Piękny wiersz i kwiatki! Piękne święto! Wczoraj dzieci obdarowały mnie, dziś zawiozłam z mężem bukiet teściowej.Mam nadzieję, że wszystkie mamy są dziś docenione.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...