Szukaj na tym blogu

niedziela, 11 grudnia 2022

Podziękowanie oraz Rękodzieło i przysłowia - grudzień

Znacie na pewno Małgosię, która prowadzi blog Papierowy Jarmark. Robi Ona cuda z papieru. Jej kartki, składaczki i albumy wprawiają w zachwyt. Miałam przyjemność oglądać albumy, które zrobiła dla moich Dzieci i Wnuka. 

Ostatni album rocznicowy można obejrzeć Tu. Jest wspaniały (prawda), to zdolne rączki Małgosi go wyczarowały.

Chciałam podziękować, za czas który spędziłaś nad nim. 

Jak podziękować? Najlepiej jakimś podarunkiem, oczywiście wykonanym własnoręcznie. 

Paczuszka dotarła, więc mogę pokazać co w niej było. Były rzeczy kupione (papiery ozdobne, naklejki i skrzacik), oraz moje wytwory.


Torba z kobietą w kapeluszu.


Łapacz snów, już taki z piórkami,

oraz haftowana karteczka świąteczna z życzeniami.


Małgosiu jeszcze raz serdecznie dziękuję!

Ten post pisałam jeszcze w listopadzie, przed wysłaniem paczki.

Małgosiu mam nadzieję, że nie pogniewasz się, że wykorzystam go do zaliczenia zabawy u Splocika Rękodzieło i Przysłowia 3.


W grudniu obowiązują takie dwa przysłowia, które pasują do tego o czym pisałam. 

1. Nie odmawiaj przyjęcia podarunku, nie zapominaj oddanej Ci przysługi.
2. Nie będzie ryba rakiem.

Mój podarunek dla Małgosi wysłałam z lekkim opóźnieniem, ale pamiętałam co dla mnie zrobiła i musiałam mieć troszkę czasu na jego wykonanie.
Splociku dla Ciebie kolaż:

Małgosiu dziękuję i przytulam Cię mocno!

9 komentarzy:

  1. Mariolciu, jeszcze raz Ci dziękuję za tak wspaniały podarunek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe upominki przygotowałaś dla Małgosi. :)
    Wspaniale interpretują one wybrane słowa przysłowia. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawiłaś się ze mną cały rok i bardzo dziękuję Ci za udział w tej zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne podziękowanie, wszystko cudowne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam Twoje upominki u Małgosi, są cudne , a albumy robi Małgosia cudne, sama miałam kiedyś okazję taki dostać. świetna ta wyszywana torba no i łapacz snów rewelka!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent i podziękowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace,które osobiście widziałam u Małgosi i ochów i achów było co nie miara!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prace, szczególnie łapacz snów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...