Szukaj na tym blogu

sobota, 31 grudnia 2022

Podziękowanie i podsumowanie 2022r

Chciałam podziękować za życzenia świąteczne  oraz za dwie piękne karteczki, które do mnie dotarły

od Małgosi

i od Kasi

Serdecznie dziękuję!
Dzisiaj ostatni dzień grudnia 2022r, więc czas na podsumowanie robótkowe. 
Brałam udział w kilku zabawach.
Pascha 2021-2022

 W 2022r powstały trzy karteczki wielkanocne.


Niektóre prace pasowały do dwóch zabaw, więc czasem się powtarzają.
Powstały dwie karteczki na zabawę Kartkowe ABC

 Brałam też udział w Salu z Coricamo                                                                           

Na powyższym kolażu torba z różyczkami z Salu, oraz dwie inne Madame Butterfly i kobieta w kapeluszu.

Zrobiłam też dwa łapacze snów.

oraz troszkę biżuterii dla Synowej

Zestaw arbuzowy

Kolczyki

i broszka dla mnie.
Od wakacji prowadzę zabawę Kolorowe biscorniaczki. Jesteśmy na półmetku i oto moje biscornu.

Nie spodziewałam się, że tyle rzeczy zrobiłam w tym roku. Dopiero teraz, gdy mam podsumowanie to widzę. Muszę przyznać, że rok 2022 był owocny. Haftowałam, szyłam, koralikowałam, kleiłam, robiłam na drutach i szydełku, a może Nowy Rok przyniesie jeszcze coś innego.

W życiu prywatnym były i łzy rozpaczy, bezsilności oraz tęsknoty, gdy chorowała Mama i niestety odeszła, ale były też łzy szczęścia, gdy urodził Nam się drugi Wnusio i dowiedzieliśmy się, że na wiosnę powitamy też Wnusię.Takie to jest to nasze życie, ból przeplata się z radością. 
Pozdrawiam Wszystkich i życzę wspaniałego Sylwestra oraz szczęśliwego Nowego Roku.

10 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace powstały w ciągu roku i faktycznie, dopiero takie zestawienie pokazuje ile tych prac wykonałaś. :)
    Dziękuję za życzenia i je odwzajemniam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mariolciu, bardzo owocny to był rok, dobrze, że pokazałaś wszystkie prace razem.
    Życzę Ci samych szczęśliwych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :) Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace!
    Takie to już to nasze życie... radość miesza się z bólem... Przykro mi z powodu Mamy...
    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo owocny robótkowy rok za Tobą
    Szczęśliwego Nowego Roku 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Było pracowicie u Ciebie, powstały śliczne prace i to w różnych dziedzinach.
    Oby w nowym roku było więcej, a może tylko same radosne chwile!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace. Wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Mariolu, jakie różnorodne piękne prace powstały. Życie jest nieobliczalne. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę - Tina J, ps. biscorniaczek grudniowy będzie wkrótce

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby ten rok obfitował w tyle u Ciebie wspaniałych prac i same dobre wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...