Szukaj na tym blogu

wtorek, 13 grudnia 2022

Gwiazda i finał zabawy

To już ostatni post z karteczką zrobioną według mapki w zabawie u Ani. Niestety w przyszłym roku zabawa nie będzie kontynuowana, a trwała już od kilku lat i dzięki niej powstało tak wiele cudownych karteczek.

Aniu serdecznie dziękuję za poświęcony Nam czas!

W grudniu obowiązują takie dwie mapki:


Wybrałam pierwszą mapkę z gwiazdą.

Co miesiąc, przez wszystkie lata Ania robiła dla Nas galerie prac uczestniczek zabawy. 
Postanowiłam zrobić galerie-kolaże wszystkich moich karteczek, które powstały w ciągu tych lat w Jej zabawie.
 2022 r
2021r
2020r
2019r
2018r

Jak widzicie wszystkie moje karteczki są z hafcikami. Naliczyłam ich 60 sztuk, większość powędrowała do Rodziny i znajomych, a u mnie są tylko te ostatnie. 
Aniu jeszcze raz serdecznie dziękuję, bo powstały dzięki Twoim pomysłom, mapkom, bingo itd
Mój wpis wyszedł jakoś tak poważnie, ale mam nadzieję, że wymyślisz jeszcze jakąś zabawę i będziesz chciała ją poprowadzić.
Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Mariolciu, piękna kartka, zresztą tak jak wszystkie - idealnie widać to w zestawieniu.
    Mam nadzieję, że Ania nas zaskoczy i zabawa będzie trwać nadal.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka z gwiazdką. :)
    Wykonałaś mnóstwo kartek i wszystkie są wspaniałe. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka a podsumowanie kilku lat rewelacyjne, piękne wspomnienie .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta Twoja ostatnia karteczka. I cieszę się, że wszystkie Twoje kartki znalazły swoich odbiorców. Dziękuję Ci za udział w zabawie. Pewnie jeszcze kiedyś poprowadzę jakąś zabawę, ale póki co muszę odpocząć. Ciekawe jak długo wytrzymam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka z gwiazdą. Cała galeria piękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i świetna galeria Twoich prac:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie. Wysyp pięknych kartek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super podsumowanie, chciałam też zrobić kolaże moich prac u Ani ale nie wyrobiłam czasowo, za dużo tego 😉 Twoja karteczka piękna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowna kolekcja wspaniałych i wyjątkowych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka i wspaniała galeria.Wszystkie karteczki są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka wyszła uroczo, ale ta galeria... galeria robi niesamowite wrażenie! Gratuluję tylu wspaniałych prac.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...