Szukaj na tym blogu

piątek, 18 marca 2022

Kurczak w koszu

 

Moja marcowa kartka wielkanocna według mapki drugiej (troszkę zmodyfikowanej) wygląda tak:

Aniu zauważyłam, że nie tylko ja zmieniłam umiejscowienie napisu, nie w połowie kartki tylko na dole. Tak karteczka bardziej mi się podoba.

Podobnie jak w poprzednich miesiącach karteczkę zgłaszam również do zabawy Pascha 2021-2022.

Minęło 12miesięcy od początku zabawy, zrobiłam 12prac, więc pora na kolaż wszystkich.
Wykonałam 9kartek wielkanocnych, 1ozdobę na piku, 1zawieszkę i 1parę kolczyków.


9 komentarzy:

  1. Mnie też tak bardziej się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że tak lepiej, inaczej napis zasłoniłby prześliczny hafcik.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak. Rewelacyjny ten haft, zresztą jak i kartka z nim. Cieszę się niezmiernie że bawisz się ze mną!!
    Co do drugiej zabawy to jestem pełna podziwu, Kartki z haftem moje ulubione i super że zaliczyłaś wszystkie 12 miesięcy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka z tym haftowanym kurczaczkiem. Kolaż imponująco sie prezentuje. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik, Mariolciu, bardzo ładnie wygląda w tej serwetkowej ramce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam wszystkie kartki, ale te z haftem zawsze mnie intrygują, bo umieścić tak dużo na tak małej powierzchni to jednak trzeba mieć dobre oko;)Piękna kartka:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka świąteczna wyszła, ten hafcik zawsze uroczo wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik jest doskonałą ozdobą kartki, a kartka bardzo mi się podoba. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy kurczaczek. Kartka super wyszła- masz rację napis na dole lepiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...