Szukaj na tym blogu

wtorek, 15 marca 2022

Kalendarz Adwentowy 2022 - marzec


W marcu u Splocika wykonujemy trzy kolejne motywy i numerki do Kalendarza Adwentowego.
osiołek i numer 21
rękawiczki dwie i numer 11
pączek i numer 16
Rękawiczki były proste w wykonaniu.


Problemy miałam z wykonaniem osiołka, żeby był do osła podobny. Wydaje mi się, że się udało.

Najgorzej było z ostatnim motywem. Zrobiłam brązową kulkę, która nie przypominała pączka. Później wpadłam na pomysł pączka z dziurką, polanego lukrem i posypanego kolorową posypką. 

Razem wyglądają tak:

Wszystkie motywy od początku zabawy:




9 komentarzy:

  1. Mariolciu, podziwiam te Twoje koralikowe cudeńka. Osiołek jest przeuroczy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koralikowe motywy. :)
    Spotkałam schemat tego leżącego osiołka i pomyślałam, że Ty pewnie z niego skorzystasz. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło, osiołek jest uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne aczkolwiek trudne motywy, osioł fantastyczny .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona Twoimi koralikowymi tworami do kalendarza. Chyba przegapiłam styczeń i luty u Ciebie bo widzę je po raz pierwszy. Z tym osiołkiem to chyba Wszyscy problem mieli. Bardzo fajne tez wybrałaś cyferki dla nich. Jak dla mnie rewelacja!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś naprawdę rewelacyjny pomysł. Te koralikowe ozdoby wyglądają nadzwyczaj uroczo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te twoje koralikowe kalendarzowe elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Podziwiam Twoje koralikowe prace. Osiołek wyszedł ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są Twoje koralikowe motywy ... świetnie sobie z nimi poradziłaś (też miałam problem z pączkiem) :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...