Szukaj na tym blogu

niedziela, 30 stycznia 2022

Rękodzieło i przysłowia 3 - styczeń

 

Miałam w tym roku nie brać udziału w zabawie Rękodzieło i przysłowia 3 u Splocika, ale skusiły mnie zmiany zasad. Można wybrać przysłowie, a w nim jedno słowo do którego wykonana praca się odnosi. Postanowiłam więc po rocznej przerwie powrócić, chociaż nie wiem czy będę uczestniczyła we wszystkich zadaniach. 

Styczniowe przysłowia to:

    1.Łatwiej z góry niż pod górę.

    2.W zimie nie pożyczaj ubrania, a w lecie wachlarza.

Wybrałam przysłowie numer 2 i oto moje wachlarzyki.





9 komentarzy:

  1. Ale śliczne! Będą idealne do letniej sukienki.
    Pozdrawiam, Mariolciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Będą pasowały do wielu ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolczyki, fajne przyslowie zobaczymy co luty przyniesie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki, wachlarzyki 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne i piękne kolczyki. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że nadal bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolczyki w kształcie wachlarzy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...