Szukaj na tym blogu

niedziela, 23 stycznia 2022

Arbuzowy zestaw

Dzisiaj znów u mnie koraliki, a dokładnie zestaw-kolczyki plus bransoletka. Wykorzystałam do ich uszycia koraliki Toho 11.

Mój Syn i Synowa właśnie się przeprowadzili do nowego mieszkanka. Będą mieszkać na ulicy Arbuzowej, więc zrobiłam dla Synowej arbuzowy zestaw. 

To pierwsza bransoletka wykonana na krośnie, które zrobił mi mąż z kawałków płyty, śrubek, nakrętek...
Nasz kocurek krótko się interesował nowym urządzeniem, na szczęście nie przeszkadzał przy koralikowaniu.




11 komentarzy:

  1. Rewelacja Kochana!
    Nie potrafię robić takich rzeczy więc zachwycam się podwójnie, pieknie się prezentuje Twój arbuzowy komplet:)
    Męża gratuluję, super krosno Ci zmajstrował :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja cie! Coś fantastycznego! Niech synowa koniecznie założy cały zestaw na parapetówkę!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny komplet, Mariolciu i przywodzi na myśl lato. A kocurek chyba chciał pomagać:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje do pomysłowego męża. Super krosno Ci zmajstrował. A ten arbuzowy zestaw świetny Ci wyszedł!!! Myślę że synowa będzie nim zachwycona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No takiej teściowej to tylko pozazdrościć;) Prześliczny zestaw;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet arbuzowy. :)
    Dobrze mieć kogoś ze smykałką majsterkowicza, wiem coś o tym.
    Brawo dla Męża. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolni jesteście obydwoje i Ty i Mąż. Piękny, smakowity komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krosno świetne i na pewno ułatwia prace:) Arbuzowy komplecik bardzo radośnie się prezentuje. Super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...