Szukaj na tym blogu

niedziela, 16 stycznia 2022

Kalendarz Adwentowy 2022 - styczeń

 

W zeszłym roku był kalendarz haftowany, to w tym roku wymyśliłam sobie, że zrobię kalendarz koralikowy. 

Pierwsze zadanie udało mi się wykonać.
Lizak i numer 8


Łyżwy i numer 17


Miś i numer 2


Wszystkie razem:


Mam nadzieję, że kolejne motywy będą na tyle łatwe, że uda mi się je uszyć z koralików. Oby niektóre powtórzyły się z zeszłego roku.
Kalendarz Adwentowy 2022 organizowany jest na blogu Splecione nitki i słowa.


13 komentarzy:

  1. Ale świetny pomysł, Mariolciu. Te koralikowe motywy są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona!
    Nigdy w życiu nie zrobiłam nic koralikowego z prostej
    przyczyny, że nie potrafię. Dlatego jestem podwójnie zachwycona Twoim wykonaniem i samym pomysłem, żeby taki kalendarz stworzyć:) :*
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cię kręcę! BOSKIE!!!!! Ja też chcę tak umieć;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  4. No, moja droga, ależ mnie zaskoczyłaś, jestem w szoku!
    Prześliczne koralikowe motywy wykonałaś. :)
    To będzie fantastyczny kalendarz. :)
    Miło mi, że bawisz się u mnie także w tym roku.
    Zdolna z Ciebie kobitka, więc na pewno poradzisz sobie z pozostałymi motywami. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Duże WOW! Nie wpadłabym na taki pomysł, więc szacun. Motywy są cudowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalendarz będzie przepiękny :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł.. Będzie ciekawie. Super motywy pięknie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś wspaniałego, świetny pomysł, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba takiego jeszcze nie widziałam kalendarza adwentowego. Zapowiada się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow...zatkało mnie z wrażenia! Ślicznie wyglądają te elementy. Będzie cudny i chyba jedyny taki kalendarz .

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne są Twoje koralikowe motywy :)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...