Szukaj na tym blogu

wtorek, 12 stycznia 2021

Kalendarz Adwentowy 2021

 W tym roku zapisałam się u Splocika na zabawę Kalendarz Adwentowy 2021. To nowa zabawa, a ja właśnie myślałam o zrobieniu takiego kalendarza dla wnusia.

styczniu miałyśmy przygotować trzy motywy z numerkami.

Bałwanek-13

Reniferek-16

Skarpetka-14


Wszystkie trzy:

U mnie kalendarz będzie haftowany. Mam nadzieję, że znajdę pozostałe małe schematy, które będziemy poznawać co miesiąc przez 10miesięcy. Najprawdopodobniej moje hafciki trafią na woreczki, ale na decyzję mam jeszcze dużo czasu.



11 komentarzy:

  1. Ale super, to mamy podobnie też wybrałam haftowane elementy. W razie czego wiem gdzie szukać małych wzorków :-)
    Te pierwsze wyszły extra i są inne niż moje. Powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wzorki, szczególnie reniferek :)
    Powodzenia w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, też mnie kusiła ta zabawa, ale jednak nie podjęłam rękawicy. Świetny początek, powodzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne hafciki, u mnie też będzie kalendarz haftowany.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam w swoim życiu dwa haftowane kalendarze adwentowe, trzeci zaczęłam rok temu z nadzieją, że skończę przed ostatnimi świętami, niestety nie udało się. Twój post zachęcił mnie do skończenia tego co zaczęłam :)
    Maleńkie hafciki szalenie urocze!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super hafciki wyszukałaś. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Cieszę się, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszyte elementy. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze są te Twoje hafciki, napewno fajnie będą się prezentowały w całościowej kompozycji.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze hafciki przygotowałaś. Ciekawa jestem tych woreczków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie maleństwa ... świetnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...