Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 4 stycznia 2021

Album ciążowy z brzuszkiem

Po raz kolejny wykonałam album ciążowy z motywem rosnącego brzuszka. Bardzo lubię tę bazę, bo przekonałam się, że powstają cudne albumy. Wykorzystałam różne dziecięce papiery do scrapbookingu np: firmy LemonCraft serii Lullaby i ScrapC&Y serii Shabby Baby oraz inne.

Albumy oglądane po latach przywołują piękne wspomnienia i nierzadko są powodem do wzruszeń i uśmiechów. Dlatego warto posiadać takie pamiątki, gdyż według mnie nic nie zastąpi zdjęć wydrukowanych na eleganckim papierze.


Album zgłaszam do wyzwania cyklicznego - Wspomnienia w Klubie Twórczych Mam .


11 komentarzy:

  1. Śliczny jest, pięknie go zrobiłaś, bardzo pomysłowy ten ,,brzuszek,, 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały ten album, absolutnie cudowny i żałuję, że takiego nie miałam będąc w ciąży.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten album, z pewnością będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny album! Niesamowita pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Album jest świetny i niewątpliwie będzie piękną pamiątką. Muszę się o taki postarać jak moja córka i synowa będą w ciąży.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album, będzie zachwycał przez lata. Podziwiam.
    Pozdrawiam noworocznie i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna pamiątka na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! To może być super prezent dla przyszłych mamusiek :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie piękne albumy, śliczna i dopracowana praca:) dziękuje za udział w naszym wyzwaniu - pozdrawiam joasia&art :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...