Szukaj na tym blogu

sobota, 16 stycznia 2021

Choinka 2021 - styczeń

W tym roku kontynuuję kolejną zabawę czyli Choinka 2021 u Kasi z bloga Tam gdzie spadają Anioły.


Za ubiegły rok otrzymałyśmy od organizatorki wyróżnienie za systematyczne wykonanie wszystkich prac przez cały rok.


W tym roku zamierzam wyhaftować serię zawieszek na choinkę.
Będę haftowała po raz pierwszy na kanwie plastikowej. Wychodzi mi jedna zawieszka na miesiąc, więc mam nadzieję, że dam radę.


Jako pierwszego wybrałam reniferka.





19 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne. Będą piękna ozdobą ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, to będą piękne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i wyszedł Ci ślicznie ten reniferek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będą piękne zawieszki:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra komplecik będzie! Już reniferek cudnie się prezezntuje :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny wzorek wybrałaś. Te zawieszki są genialne!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodki wzór reniferka. Super Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodziak! Renifercio jest super, a i inne zawieszki zapowiadają się znakomicie. Będziesz mieć świetny komplet:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zawieszki <3 Powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna zawieszka, piękny wzór i krzyżyki. To bardzo dobry pomysł, aby w czasie trwania zabawy tworzyć jakiś komplet. Ja tak robiłam z bombkami i karteczkami świątecznymi z reniferami. W tym roku pragnę przygotować serię etnicznych bombek, tak więc jeszcze się spotkamy, mam nadzieję :-).
    Przy okazji, dziękuję za udział w urodzinach Monikowych Pasji. Zapraszam oczywiście na kolejne urodziny w tym roku. Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne. Pierwsza jest ekstra 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny renifer;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się zapowiada! Pierwszy haft super, pozostałe wzorki również.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne masz plany na nowe rozdanie choinkowe, niech się wszystkie spełnią 😊
    Zawieszka ślicznie wykonana, moim zdaniem plastikowa kanwa idealnie się do nich nadaje.
    Gratuluję banerka i dziękuję za wizytę 😊🌺
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam słabość do takowych zawieszek zł więc zobaczywszy je u Ciebie z kretesem przepadłam! Renifer zachwycający, niecierpliwie będę czekać na następne!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeuroczy. Powodzenia w wyszywaniu reszty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki uroczy! Uda się na pewno wyhaftować calą serię👍 Będzie świetny komplet na choinkę🎄🎀

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana ja podziwiam Twój zapał!
    Cała seria wygląda rewelacyjnie i jestem pewna, że Twoje hafciki będę wyglądać wspaniale na choince:)
    Trzymam kciuki, jestem pewna że zakochasz się w plastikowej aidzie:)
    Uściski i serdeczności.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...