Szukaj na tym blogu

środa, 2 grudnia 2020

Świąteczny Kiermasz Rękodzieła

Zapraszam Was na Świąteczny Kiermasz Rękodzieła, zorganizowany przez Małgosię z bloga Stare Pianino.

U organizatorki Tutaj znajdziecie zasady-regulamin kiermaszu i linki do innych osób biorących udział w zabawie. Kiermasz trwa do świąt.


Kilka podstawowych zasad zabawy u mnie.

1. Podaję cenę produktu do której trzeba dodać koszt wysyłki 6zł-list polecony ekonomiczny lub 8,50zł-list polecony priorytet

2.Wysyłka wyłącznie na terenie Polski.

3.Zainteresowani mogą pisać w komentarzu lub na mail: mariola.jagusiewicz@gmail.com

Zapraszam

1.Kolczyki długie 20zł


2.Kolczyki długie 20zł

3.Kolczyki 18zł

4.Kolczyki 20zł
5.Kolczyki 18zł
6.Kolczyki 15zł
7.Kolczyki 20zł
8.Kolczyki 18zł
9.Kolczyki 15zł

10.Kolczyki 10zł


W tej chwili to wszystko, ale będę uzupełniała asortyment, więc zapraszam zaglądajcie do mnie. Będą na pewno kolczyki świąteczne: choineczki, mikołaje, bałwanki... Może znajdziecie coś na prezent dla bliskiej osoby, która lubi rękodzieło.


2 komentarze:

  1. piękne kolczyki, miło mi Cię gościć na kiermaszu:) powodzenia w sprzedaży! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety niebiżuteryjna, ba nawet dziurek w uszach nie mam , ale fajnie że dołączyłaś do kiermaszu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...