Szukaj na tym blogu

czwartek, 3 grudnia 2020

Kości zostały rzucone - posumowanie

W tym roku brałam udział w zabawie Kości zostały rzucone u Ani z bloga Kreatywna Jacewiczówna .

Wykonałam 11 prac, systematycznie rzucając kostką przez 11 miesięcy. Było ciekawie i całe szczęście, że można było tworzyć prace pasujące też do innych zabaw, bo inaczej nie starczyło by mi czasu.

Oto one:


Ania przygotowała dla nas, 17-stu najbardziej wytrwałych uczestniczek banerek 
"Wicemistrz twórczego rzucania kostkami" .


oraz bonusik "Wolny wybór" o którym dowiemy się przy kolejnym wyzwaniu.



7 komentarzy:

  1. Miło znaleźć się w tak zacnym towarzystwie :-) Ja też wykonałam 11 prac. Podsumowanie u mnie się dopiero tworzy . U Ciebie widzę dominowały kartki, ale jak kiedyś napisałam w zasadzie w tabeli byłe elementy które do kartek pasowały wszystkie.
    gratuluję pięknych prac i mama nadzieję, że spotkamy się w nowej zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace powstały u Ciebie :)
    Mam nadzieję, że spotkamy się w nowej zabawie i gratuluję wicemistrzostwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna galeria, śliczne prace, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jest takie podsumowanie roku, na takim kolażu idealnie wszystko widać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponująca jedenastka, śliczne prace, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace wszystkie i fajna taka galeria :) Spróbuję też coś takiego z moich prac zrobić. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszytstkie prace robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...